gummihat.dk 10 Anmeld indhold Skrevet November 10, 2007 Hej Er der mon nogen herinde der kunne være interesseret i at hjælpe med at oversætte en hjemmeside fra dansk til svensk. Der er ikke så meget der skal oversættes. Ideelt ville være en svensker der taler dansk, så man også kan få de små vinkler og kanter med.. Siden hedder www.gummihat.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Hej Gummidreng.. Jeg kender en tjej som kanske är frisk på det.....Men prisen er oss derefter.... Har nævnt det for hende... P :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gummihat.dk 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2007 Hej Gummidreng.. Jeg kender en tjej som kanske är frisk på det.....Men prisen er oss derefter.... Har nævnt det for hende... P :) Tak for det, jeg ser frem til at høre fra hende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2007 Måske du også lige skulle få fat i din udbyder af dit site og få dem til at pege gummihat.dk hen imod www.gummihat.dk for gummihat.dk virker ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites