Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Tak for det. Links rettet' date=' men jeg synes ikke der er grund til at kunne oploade så store billeder at det totalt ødelægger designet.[/quote']Hvilken opløsning ser du debatten i? Desuden er der jo ingen grund til at sætte størrelserne så lavt, hvis det alligevel gør det umuligt at se hvad billedet skal forestille - alternativt hvad man skal kunne se/læse på det. Har du ikke normalt noget statistik der viser hvilke opløsninger de besøgende bruger? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 En anden ting jeg lagde mærke til: "Tilfældig annonce"-kassen på forsiden viser også lukkede annoncer (...som jo ikke engang figurerer i den kategori de oprindeligt var oprettet i længere) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 En anden ting jeg lagde mærke til: "Tilfældig annonce"-kassen på forsiden viser også lukkede annoncer (...som jo ikke engang figurerer i den kategori de oprindeligt var oprettet i længere) Ja, jeg har godt lagt mærke til det. Jeg fik det rettet i CMPS-modulet, men jeg ved ikke om jeg kan rette det i selve skriptet også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Ja' date=' jeg har godt lagt mærke til det. Jeg fik det rettet i CMPS-modulet, men jeg ved ikke om jeg kan rette det i selve skriptet også.[/quote'] Ha ! Nailed it !:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Ha ! Nailed it !:)Godt gået, Karl Koder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2007 Under mit kontrol panel er al teksten forsvundet, tror det skyldes jeg kører det theme der hedder "Black/Blue" for markerer jeg teksten får jeg den frem igen, den mangler også par andre steder, men kan som sagt fås frem med markering :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2007 Under mit kontrol panel er al teksten forsvundet, tror det skyldes jeg kører det theme der hedder "Black/Blue" for markerer jeg teksten får jeg den frem igen, den mangler også par andre steder, men kan som sagt fås frem med markering :) Det kan jeg godt se. Kikset. Jeg prøver at kigge på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Takker for hjælpen Steen, nu kan jeg se al tekst igen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites