-TCOB- 10 Anmeld indhold Skrevet November 8, 2007 hej alle i det dejlige svenske land. Er der nogle der kunne oplyse mig reglen for solfilm i bilen?? er de som i dk ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Leth 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2007 Det vil jeg tro. Vi har ihvertilfald uden problemer fået synet vores Opel Zafira med helt sorte ruder bag (den var van da vi var i dk, nu har den 7 sæder). De forreste ruder ved jeg intet om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2007 okay så helt sort mener du man ikke kan se noget ude fra ?? Det er ellers også de foreste jeg gerne vil have taget med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2007 Er 99% sikker på reglerner er som i DK mht de forreste ruder. Der må monteres i dem med brydningen må være minimal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2007 der må ikke monteres solfilm i de foreste ruder overhovedet, jeg skulle pille mit ud og komme tilbage til syn for at vise at det var pillet ud før jeg kunne få min bil godkendt Nic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites