Jump to content
michael og carina

Så sagde banken ja...

Recommended Posts

Så fik vi lov at låne penge til at købe et stykke grund og en større bil. Så nu står valget mellem en X5 diesel eller en XC90 også diesel. Har 270000skr og gøre godt med, så må vi se hvad det bliver. Dejlig dag
Til lykke, men biler bliver bare lynhurtigt latterligt gammeldags og går derefter i stykker: Næ brug de 270.000 til at købe en grund, der er fem hektar større. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oh yes.. Buy land - they don't make it anymore! Men hvad skal de så køre i nu?¿
Hvis der er noget, der IKKE koster en bondegård i Skåne, så er det jo biler og bondegårde. Man kan eventuelt vælge grunden en hektar mindre, og så i stedet købe en udmærket let brugt luksusbil til 50.000. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det ikke fordi jeg allerede har en VW Lupo TDI 3L' date=' så ville jeg bruge 4.000 € på en lidt brugt Audi A2 TDI 3L. Dette er et typisk fupnummer: Audi A2, oftest Diesel eller Mercedes A170 Diesel til EUR 4.000 eller 5.000. Kontakt sælgeren via email. Han vil fortælle dig at han har boet i Tyskland og købt denne fine bil i Tyskalnd, og er tvunget til at flytte til England, fordi et eller andet. Oftest er det hans bror som er syg eller død. Bilen kan han ikke bruge i England, derfor den lave pris. Du kan ikke få lov til at møde sælger, ej heller se bilen, men skal købe den ubeset. Han sender bilen via et shippingselskab, og du betaler ikke bilen før den står hos dig. Utroligt !!! Meeen, du skal betale shippingomkostningerne uden at have set bilen, der i øvrigt ikke findes. Jeg har prøvet det et par gange og kender set-up'et igen. Jeg har dog ikke betalt en rød reje til en sådan fyr. Du kan prøve at kontakte sælger, det er faktisk ganske interessant og lærende. Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Takker alle sammen. Ja vælget er svært, De koster det samme i vægtafgift, men Volvoen er 3300 billigere i forsikring og ca 25-30000 kr billigere i anskaffelse plus vi kan få den 2 år nyere end X5 Nogen siger Volvoen er noget lort, andre siger den er super. Og det samme om X5, nogen for og imod.
Audi Q7 ville være mit valg. Dejlig bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites