Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Altså kiggekø-folk Jeg var med toget, ca 3½ - 4 timer for at komme hjem. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 (Mon ikke også du smugkiggede) ;)Hvad andet kunne jeg gøre, når dem foran holdt helt stille? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Sms Ja, skide irriterende. Røg ind i køen lige inden tunellen, og da jeg havde siddet der i 10-15 min., fik jeg en SMS med beskeden "broen lukket". Ville have været rart at have fået beskeden 15 min. før. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Med den sædvanlige form for logik fra brokonsortiet, bliver broen vel nu lukket for lastbiler... SMS 1823 med besked om at broen er åben - beskeden må være røget i en kø på vej mod DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2007 Der hvor lastbilen har stået og brændt er asfalten blevet noget medtaget, gad vide om de kan lave sådan noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2007 Lastbiler... Gad vide hvad der forgik i hovedet på den lastbilchauffør, der i går 0635 med forvogn og hænger fandt det "sjovt" at køre i venstre spor hele vejen over højbroen??? :fight: Indrømmet, jeg er en kylling og turde ikke inderhale, som flere andre mere modige morgenbillister. Måske skulle der tænkes lidt i perioder, hvor lastbiler ikke måtte benytte broen, som for eksempel i spidsbelastningsperioderne? Og så ellers god weekend :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2007 Måske skulle der tænkes lidt i perioder' date=' hvor lastbiler ikke måtte benytte broen...[/quote'] Der er overhalingsforbud for lastbiler hele vejen over Øresund. Det drejer sig vel bare om at ekspedere ham en bøde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2007 Der er overhalingsforbud for lastbiler hele vejen over Øresund. Det drejer sig vel bare om at ekspedere ham en bøde. Han overhalede og havde ikke overhalet en eneste.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2007 Der er overhalingsforbud for lastbiler hele vejen over Øresund. Det drejer sig vel bare om at ekspedere ham en bøde. Jeg vil mene at han i så fald kan tildeles 2 klip i kørekortet. 1 for at overhale hvor han ikke må + 1 for at udføre en total ukorrekt overhaling. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2007 I "gamle dage" da man betalte fast pris for op til 50 ture om måneden blev man så vidt jeg husker kompenseret på abonnementet hvis broen var lukket i længere tid. Nå-men det gør de nok ikke længere heller... :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2007 Nørrebro Der hvor lastbilen har stået og brændt er asfalten blevet noget medtaget' date=' gad vide om de kan lave sådan noget[/quote'] Sådan ser der ud overalt på Nørrebro Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites