Jump to content
RAG

Broen lukket 7/11-2007 kl. 15:31

Recommended Posts

Sms Ja, skide irriterende. Røg ind i køen lige inden tunellen, og da jeg havde siddet der i 10-15 min., fik jeg en SMS med beskeden "broen lukket". Ville have været rart at have fået beskeden 15 min. før. Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Med den sædvanlige form for logik fra brokonsortiet, bliver broen vel nu lukket for lastbiler... SMS 1823 med besked om at broen er åben - beskeden må være røget i en kø på vej mod DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lastbiler... Gad vide hvad der forgik i hovedet på den lastbilchauffør, der i går 0635 med forvogn og hænger fandt det "sjovt" at køre i venstre spor hele vejen over højbroen??? :fight::fight: Indrømmet, jeg er en kylling og turde ikke inderhale, som flere andre mere modige morgenbillister. Måske skulle der tænkes lidt i perioder, hvor lastbiler ikke måtte benytte broen, som for eksempel i spidsbelastningsperioderne? Og så ellers god weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske skulle der tænkes lidt i perioder' date=' hvor lastbiler ikke måtte benytte broen...[/quote'] Der er overhalingsforbud for lastbiler hele vejen over Øresund. Det drejer sig vel bare om at ekspedere ham en bøde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er overhalingsforbud for lastbiler hele vejen over Øresund. Det drejer sig vel bare om at ekspedere ham en bøde.
Jeg vil mene at han i så fald kan tildeles 2 klip i kørekortet. 1 for at overhale hvor han ikke må + 1 for at udføre en total ukorrekt overhaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I "gamle dage" da man betalte fast pris for op til 50 ture om måneden blev man så vidt jeg husker kompenseret på abonnementet hvis broen var lukket i længere tid. Nå-men det gør de nok ikke længere heller... :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites