Jump to content
dkrath

Advokat/Politi søges til opklaring af spg.

Recommended Posts

Det bliver vel lidt svärt at finde en piliti M/K der har forstand på Öresund ? Det er jo 2 forskellige lovgivninger :surprise:
Nej - Det skal blot være en dansk politi M/K der har styr på de danske regler. Stick to topic!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Lasse er jurist...... Tror bare gerne han vil vide mere for at kunne ta' fat i de rigtige folk.... Så slap lidt af Danny.....

Hvis DU ikke er advokat eller ansat hos politiet er der ingen grund til at skrive i tråden her. Jeg ønsker blot nogle regler, som de fleste advokater eller ansatte hos politiet er bekendte med, belyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis DU ikke er advokat eller ansat hos politiet er der ingen grund til at skrive i tråden her. Jeg ønsker blot nogle regler, som de fleste advokater eller ansatte hos politiet er bekendte med, belyst.
Jeg tror næppe at DU finder nogle advokater eller politibetjente herinde, men det kunne jo være at VI kunne hjælpe DIG med at finde et svar på DIT spørgsmål. Men når DU nu ikke er i stand til at formulere et specifikt spørgsmål tror jeg det kan være svært at hjælpe DIG. Med "DU" og "DIG" menes Danny Med "VI" menes alle os der læser tråden Vorherre bevares!! :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror næppe at DU finder nogle advokater eller politibetjente herinde, men det kunne jo være at VI kunne hjælpe DIG med at finde et svar på DIT spørgsmål. Men når DU nu ikke er i stand til at formulere et specifikt spørgsmål tror jeg det kan være svært at hjælpe DIG. Med "DU" og "DIG" menes Danny Med "VI" menes alle os der læser tråden Vorherre bevares!! :rolleye:
LÅL :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Betjente er her et par stykker af, og jeg kender også til en enkel advokat. Det bekræfter vel bare endnu engang, at debatten er sammensat af mange forskellige mennesker med mange forskellige uddannelser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites