dkrath 10 Anmeld indhold Skrevet November 7, 2007 Hej, Jeg søger en advokat/politimand eller kvinde som har forstand på øresundsregionen. Kontakt mig her eller via pm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Öresund ? Det bliver vel lidt svärt at finde en piliti M/K der har forstand på Öresund ? Det er jo 2 forskellige lovgivninger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Det bliver vel lidt svärt at finde en piliti M/K der har forstand på Öresund ? Det er jo 2 forskellige lovgivninger Nej - Det skal blot være en dansk politi M/K der har styr på de danske regler. Stick to topic! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Nej - Det skal blot være en dansk politi M/K der har styr på de danske regler. Hvilke danske regler?? Trafik, straffelov, euforiserende stoffer...?? What is the topic?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Hvilke danske regler?? Trafik' date=' straffelov, euforiserende stoffer...?? What is the topic??[/quote'] Der er nok en grund til at jeg ønkser personlig kontakt..? :th2: ...og nej det er ikke straffeloven! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Hvis DU ikke er advokat eller ansat hos politiet er der ingen grund til at skrive i tråden her. Jeg ønsker blot nogle regler, som de fleste advokater eller ansatte hos politiet er bekendte med, belyst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Lasse er jurist...... Tror bare gerne han vil vide mere for at kunne ta' fat i de rigtige folk.... Så slap lidt af Danny..... Hvis DU ikke er advokat eller ansat hos politiet er der ingen grund til at skrive i tråden her. Jeg ønsker blot nogle regler, som de fleste advokater eller ansatte hos politiet er bekendte med, belyst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Lasse er jurist...... Tror bare gerne han vil vide mere for at kunne ta' fat i de rigtige folk.... Så slap lidt af Danny..... Jamen jeg slapper skam af Brian.. Med "DU" menes der - dig der læser dette topic - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Hvis DU ikke er advokat eller ansat hos politiet er der ingen grund til at skrive i tråden her. Jeg ønsker blot nogle regler, som de fleste advokater eller ansatte hos politiet er bekendte med, belyst. Jeg tror næppe at DU finder nogle advokater eller politibetjente herinde, men det kunne jo være at VI kunne hjælpe DIG med at finde et svar på DIT spørgsmål. Men når DU nu ikke er i stand til at formulere et specifikt spørgsmål tror jeg det kan være svært at hjælpe DIG. Med "DU" og "DIG" menes Danny Med "VI" menes alle os der læser tråden Vorherre bevares!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Hehe... rolig nu :) Der er en venlig sjæl fra forummet som har kontaktet mig. Men tak for udpenslingen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Jeg tror næppe at DU finder nogle advokater eller politibetjente herinde, men det kunne jo være at VI kunne hjælpe DIG med at finde et svar på DIT spørgsmål. Men når DU nu ikke er i stand til at formulere et specifikt spørgsmål tror jeg det kan være svært at hjælpe DIG. Med "DU" og "DIG" menes Danny Med "VI" menes alle os der læser tråden Vorherre bevares!! LÅL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Jeg tror næppe at DU finder nogle advokater eller politibetjente herinde, men det kunne jo være at VI kunne hjælpe DIG med at finde et svar på DIT spørgsmål. Men når DU nu ikke er i stand til at formulere et specifikt spørgsmål tror jeg det kan være svært at hjælpe DIG. Med "DU" og "DIG" menes Danny Med "VI" menes alle os der læser tråden Vorherre bevares!! Betjente er her et par stykker af, og jeg kender også til en enkel advokat. Det bekræfter vel bare endnu engang, at debatten er sammensat af mange forskellige mennesker med mange forskellige uddannelser :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites