Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2007 Jeg bruger Classic, og er logget ind som normalt. Jeg er på oversigten over alle nye tråde/indlæg (uden bokse i højre side, självklart) Jeg klikker nu på "Marked" (http://www.sunddebat.com/debat/sr_classifieds.php) oppe i den sorte bjælke, og bliver taget til markeds-delen - men nu er jeg pludselig ikke logget ind længere! Hvis jeg prøver at oprette en ny annonce, så bliver jeg bedt om at logge ind, inden jeg kan fortsætte. Nu bruger jeg pilene til at komme tilbage til oversigten over nye tråde/indlæg igen (http://debat.sunddebat.com/search.php?do=getnew) - og så er jeg fint logget ind...igen, eller..øh...stadig...eller - jow. Alt er som det skal være på denne del. Men salgsafdelingen driller - og som det kan ses, så er der også tale om to "forskellige" steder (debat.sunddebat.com / www.sunddebat.com). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2007 Jeg bruger Classic, og er logget ind som normalt. Jeg er på oversigten over alle nye tråde/indlæg (uden bokse i højre side, självklart) Jeg klikker nu på "Marked" (http://www.sunddebat.com/debat/sr_classifieds.php) oppe i den sorte bjælke, og bliver taget til markeds-delen - men nu er jeg pludselig ikke logget ind længere! Hvis jeg prøver at oprette en ny annonce, så bliver jeg bedt om at logge ind, inden jeg kan fortsætte. Nu bruger jeg pilene til at komme tilbage til oversigten over nye tråde/indlæg igen (http://debat.sunddebat.com/search.php?do=getnew) - og så er jeg fint logget ind...igen, eller..øh...stadig...eller - jow. Alt er som det skal være på denne del. Men salgsafdelingen driller - og som det kan ses, så er der også tale om to "forskellige" steder (debat.sunddebat.com / www.sunddebat.com). Ja, det er helt klar URL rewriten der ikke virker korrekt. Jeg har lavet en redirect fra debat.sunddebat.com til www.sunddebat.com/debat for man kan ganske enkelt ikke have det samme forum på 2 domæner. Der går ged i links'ne. Den rewrite har altså virket indtil nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2007 Et lille forslag? Grunden til at det ser ud som om at der er færre online er fordi jeg har sat tiden man er online efter manglende aktivitet ned til1/5 for at få et mere reelt billede. Jeg ved ikke hvem der sidder herinde for at se på hvem og hvor mange vi er online på samme tid Andet end dig og Gio måske ;) Men jeg synes at det er for hurtigt at blive "logget af" efter ca 20 minutters inaktivitet. Ofte er jeg kun online én gang dagligt, eller der kan endda gå længere tid i mellem... Så hvis der er 45+ "nye meddelelser" når jeg "logger på", og jeg ikke lige når at svare i de par tråde der er interessante, fordi jeg lige skal lave noget andet i en ½ times tid, ja så er hele lortet blevet reset når jeg klikker ind på debatten igen - lidt uhensigtsmæssigt IMO. Dvs jeg i stedet skal lede efter en tråd jeg ville have svaret på, og jeg kan sikkert ikke huske trådens titel osv... Det kan jo tænkes, at det også er et "problem" for den horde af folk der dagligt er på debatten i 8-9 timer, mens de er på arbejde. Hvis de lige skal ud og have en smøg eller til skideballe hos chefen, ja så er skærmen blank når de vender tilbage til deres pind :p Kan det evt ikke være sådan at man kan være inaktiv i 1 time, før man "logges af" ? Det ville i hvert fald gavne mig lidt mere, end at jeg har et bedre øjebliksbillede over hvem der er online lige her og nu. Ellers har jeg personligt ikke mere at sætte en finger på, som jeg også har givet udtryk for i din nye "bug-tråd" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2007 Jeg ved ikke hvem der sidder herinde for at se på hvem og hvor mange vi er online på samme tid Andet end dig og Gio måske ;) Men jeg synes at det er for hurtigt at blive "logget af" efter ca 20 minutters inaktivitet. Ofte er jeg kun online én gang dagligt, eller der kan endda gå længere tid i mellem... Så hvis der er 45+ "nye meddelelser" når jeg "logger på", og jeg ikke lige når at svare i de par tråde der er interessante, fordi jeg lige skal lave noget andet i en ½ times tid, ja så er hele lortet blevet reset når jeg klikker ind på debatten igen - lidt uhensigtsmæssigt IMO. Dvs jeg i stedet skal lede efter en tråd jeg ville have svaret på, og jeg kan sikkert ikke huske trådens titel osv... Det kan jo tænkes, at det også er et "problem" for den horde af folk der dagligt er på debatten i 8-9 timer, mens de er på arbejde. Hvis de lige skal ud og have en smøg eller til skideballe hos chefen, ja så er skærmen blank når de vender tilbage til deres pind :p Kan det evt ikke være sådan at man kan være inaktiv i 1 time, før man "logges af" ? Det ville i hvert fald gavne mig lidt mere, end at jeg har et bedre øjebliksbillede over hvem der er online lige her og nu. Ellers har jeg personligt ikke mere at sætte en finger på, som jeg også har givet udtryk for i din nye "bug-tråd" Helt ok med mig. Hermed rettet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2007 Jeg syntes at kunne mindes, at nogen skrev de havde problemer med, at halvdelen af billederne manglede. Jeg har selv haft samme problem på min arbejds-pc de sidste 3 dages tid ... En CTRL+F5 på siden (i hvertfald i IE) løser problemet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2007 Helt ok med mig. Hermed rettet.Tak! Jeg nikkede hovedet af led, da jeg læste Toft´s indlæg. Især jeg, som læser 99,5% af alle indlæg, kan få et problem med at nå det hele, hvis jeg ikke har været på i en 12-18 timer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2007 Jeg syntes at kunne mindes, at nogen skrev de havde problemer med, at halvdelen af billederne manglede. Jeg har selv haft samme problem på min arbejds-pc de sidste 3 dages tid ... En CTRL+F5 på siden (i hvertfald i IE) løser problemet. Det ER rettet. Billederne henviste til debat.sunddebat.com, hvilket ikke virkede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2007 Det ER rettet. Billederne henviste til debat.sunddebat.com' date=' hvilket ikke virkede.[/quote'] Ok :) Ved ikke hvornår du rettede det, men jeg havde problemet indtil i dag omkring kl. 10:00, og forsvandt samtidig med jeg trykkede CTRL+F5 ... Muligvis noget der hang i cachen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites