Jump to content
MC Manden

Der er noget galt, Steen

Recommended Posts

Hej Steen & Gio Den er helt gal med debatten. Der er en hel række funktioner der ikke er iorden mere... 1. Husker ikke logon navn 2. Når man er logget på, så ser det ud som om man IKKE er logget på. ser først rigtigt ud efter en opdatering 3. Man kan ikke få en oversigt over grupperne 4. Så gad jeg ikke mere.... Jeg tror der er mange der ikke orker at lede rundt på denne måde, så jeg vil da anbefale en roll back eller en hurtig opdatering. Det er simpelt umuligt at poste noget herinde, med mindre man vil svare på eksisterende tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Steen & Gio Den er helt gal med debatten. Der er en hel række funktioner der ikke er iorden mere... 1. Husker ikke logon navn 2. Når man er logget på, så ser det ud som om man IKKE er logget på. ser først rigtigt ud efter en opdatering 3. Man kan ikke få en oversigt over grupperne 4. Så gad jeg ikke mere.... Jeg tror der er mange der ikke orker at lede rundt på denne måde, så jeg vil da anbefale en roll back eller en hurtig opdatering. Det er simpelt umuligt at poste noget herinde, med mindre man vil svare på eksisterende tråd
Helt enig Palle! Det virker meget uoverskueligt og besværligt...... og vi skal jo helst ha´ tingene serveret på et sølvfad:D Men mon ikke Steen sidder og sveder over det. Jeg har da svært ved at tro, at Debatten skal "fungere" på denne måde frem over, for så tror jeg også jeg melder pas:cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sikker på Steen tænker så det knirker, og handler derefter. Jeg har dog ikke haft SÅ store problemer endnu - andet end for et minut siden, da jeg skulle logge ind. Det kunne jeg ikke få lov til. Jeg bruger altid den lille log-ind boks oppe til højre - og det så også rigtigt ud efter jeg havde tastet mine detaljer - men så blev jeg alligevel præsenteret for en log-ind fejl-side. Efter at have forsøgt forgæves et par gange, så prøver jeg istedet at skrive i logind-kassen under fejlmeddelelsen (den lille oppe til højre var stadig en mulighed på samme side) - og vupti...ind kom jeg. Palle: Oversigten får du ved et klikke på "Forum" oppe i menuen til venstre på forsiden .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja ok... den ville jeg så aldrig ha' fundet selv. Men' date=' jeg er også sikker på Steen opdatere, for ellers så bliver det noget tungt at danse med.[/quote'] I er squ ikke nemme at stille tilfredse. Jeg blev betop bedt om at gøre den nye forside til forside på det hele :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja ok... den ville jeg så aldrig ha' fundet selv. Men' date=' jeg er også sikker på Steen opdatere, for ellers så bliver det noget tungt at danse med.[/quote']Ekstra muligheder giver jo også lidt ekstra "klikke-arbejde", enig. Jeg kunne heller ikke hitte oversigten, før Steen fortalte mig hvor den var. Opdateringen denne gang har været stor - og derfor bliver vi nok lidt overvældede - og begynder at slå os i tøjret, når tingene ikke er "som de plejer". Jeg kan forstå på Steen at han har flere moduler i ærmet, som bliver implementeret senere. Bl.a. en blog og en foto-del, som ikke hænger direkte sammen med debatten, men stadig vil blive en del af portal-forsiden. I mellemtiden, så er det op til os brugere, at komme med de små gyldne tips der gør den daglige brug lettere og mere overskuelig. Så bare skyd løs! :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I er squ ikke nemme at stille tilfredse. Jeg blev betop bedt om at gøre den nye forside til forside på det hele :mad:
Rolig nu ;) Forsiden er der ikke noget i vejen med. Vi skal bare have gjort det let at hitte oversigten over alle hovedtrådene (forum-oversigten) via portalen. Som det er lige nu, så bruger folk vist stadig den gamle metode...og får ikke samme resultat som før. Fremhæv, omdøb, let forståelig tekst/grafik...et-eller-andet...det skal nok lykkes at finde en opskrift der fungerer tilfredsstillende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I er squ ikke nemme at stille tilfredse. Jeg blev betop bedt om at gøre den nye forside til forside på det hele :mad:
Respekt for dit arbejde Steen, men hvem har bedt dig om dette? :confused: Efter 5 minutter med det nye layout, der faldt jeg over en tråd der beskrev hvordan jeg kom tilbage til "Classic mode" - for det er noget der virker, er overskueligt, og ikke generer mine øjne :th2: Desværre havde siden glemt mig natten over, så jeg måtte logge ind igen her i morges, og vælge "Classic" osv igen... ...Og desværre får jeg ca hver 4. gang jeg klikker på noget, en hvid side med en tekst alá: "Fatal error: Call to a member function unlock_tables() on a non-object in /mounted-storage/home32c/sub002/sc26445-COJF/sunddebat/debat/includes/functions.php on line 4998" :confused: Rimelig irriterende pludselig at få alle disse "Fatal errors", når man bare vil åbne/læse en tråd, eller deltage i en afstemning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og' date=' den har så glemt dig næste gang du logger ind... Det var en af mine pointer...[/quote'] Hvis man gad at læse de vejledninger der blev skrevet både af mig og Gio ville man vide hvordan man skulle løse det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man gad at læse de vejledninger der blev skrevet både af mig og Gio ville man vide hvordan man skulle løse det.
Ja ok.. Jeg gider faktisk ikke læse vejledninger til et forum jeg har brugt i 4½ år uden nogle former for problemer.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja ok.. Jeg gider faktisk ikke læse vejledninger til et forum jeg har brugt i 4½ år uden nogle former for problemer.....
Er du bare fuldstændig modstander af forbedringer ? Der har været brok over at den gamle forside gik ned, så jeg lavede en ny. Så får jeg at vide at den nye forside bør være forside på debat.sunddebat.com også. Så gør jeg det og så er det f.... også galt :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er du bare fuldstændig modstander af forbedringer ? Der har været brok over at den gamle forside gik ned' date=' så jeg lavede en ny. Så får jeg at vide at den nye forside bør være forside på debat.sunddebat.com også. Så gør jeg det og så er det f.... også galt :mad:[/quote'] Hvis du lige gider læse igen, Steen. Jeg brokker mig ikke, jeg gør dig opmærksom på nogle uhensigtsmæssigheder. Der er nogle fejl som JEG syntes er pisseirriterende, bl.a. det med forsiden, men det er ikke det samme som jeg ikke syntes det er fint med opdateringer. Og, jeg gør som Toft... Læser det jeg finder interessant og har derfor heller ikke nogen ide om hvorfor designet er ændret. Mit står igen på 'Classic', det kan man jo så tolke som man vil...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så får jeg at vide at den nye forside bør være forside på debat.sunddebat.com også. Så gør jeg det og så er det f.... også galt :mad:
Rolig nu. Lad os istedet finde ud af hvordan det bør være. Alt nyt har en indlæringskurve - og små bump på vejen. Men her har vi da, heldigvis, mulighed for at få rettet ind efter hvad der er mest optimalt. Der er sgu´ ingen af os der sætter den lige i skabet første gang :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rolig nu. Lad os istedet finde ud af hvordan det bør være. Alt nyt har en indlæringskurve - og små bump på vejen. Men her har vi da' date= heldigvis, mulighed for at få rettet ind efter hvad der er mest optimalt. Der er sgu´ ingen af os der sætter den lige i skabet første gang :laugh:
Problemet er at man ikke kan stille alle tilfredse. Nogen vil gerne have ændringer og nogen vil have det som det hele tiden har været. Det er også naturligt. Det der pisser mig af er at folk så kommer med en "hvis jeg ikke får det som jeg vil have det så gider jeg bare ikke"- attitude (Som i første indlæg). Vi er nu over 1000 registrerede brugere og det kan bare ikke lade sig gøre at alle får det som det de vil have det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har ikke selv fået den' date=' så det ville hjælpe hvis jeg vidste hvornår den kom.[/quote'] Ja, hvis der var en rød tråd i hvornår jeg får en "Fatal error" besked, så havde jeg sagt det. Men den kommer mere eller mindre tilfældigt frem, når jeg bevæger mig rundt på forummet :confused: De fleste gange er løsningen for mig at klikke "tilbage" og åbne tråden en gang til. Alternativt åbne en anden tråd, og så forsøge igen senere... Når jeg forsøger at poste et indlæg, så får jeg ofte denne hvide side frem: Not Found

content-logo.gif

The requested URL was not found on this server. Servage.net Clustered Webhosting running enhanced Apache Webserver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, hvis der var en rød tråd i hvornår jeg får en "Fatal error" besked, så havde jeg sagt det. Men den kommer mere eller mindre tilfældigt frem, når jeg bevæger mig rundt på forummet :confused: De fleste gange er løsningen for mig at klikke "tilbage" og åbne tråden en gang til. Alternativt åbne en anden tråd, og så forsøge igen senere... Når jeg forsøger at poste et indlæg, så får jeg ofte denne hvide side frem: Not Found

content-logo.gif

The requested URL was not found on this server. Servage.net Clustered Webhosting running enhanced Apache Webserver

Den fejl kommer fordi jeg har ændret forummets adresse tilbage fra www.** til debat.**. Der er sikkert lige noget der skal opdateres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit seneste indlæg måtte jeg poste 8 gange før det lykkedes, ellers fik jeg hver gang "Not found" hvid side frem :confused: Men måske jeg er den eneste der har problemer med "Fatal error" og "Not found" hvide sider. ....Og nu er det 13. gang jeg prøver at poste dette indlæg her :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mit seneste indlæg måtte jeg poste 8 gange før det lykkedes' date=' ellers fik jeg hver gang [b']"Not found" hvid side frem :confused: Men måske jeg er den eneste der har problemer med "Fatal error" og "Not found" hvide sider. ....Og nu er det 13. gang jeg prøver at poste dette indlæg her :sad:
Prøver lige.... Edit: Jeps - her gik den første gang. Men jeg har lige haft et par fejlmeddelelser andre steder, til gengæld. Som om noget auto-refresh af oversigten fejlede - jeg havde ihvertfald ikke lavet en F5 eller andet, efter jeg lod maskinen stå på oversigten over de seneste tråde. Lad os se om det retter sig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites