Jump to content
Guest Supermule

Hvilket parti er du enig med????

Recommended Posts

:eek: 61% enig med socialdemokratiet!!!! SKANDALE test!!!! :sick: 18% enig med de autonome!!! Gad godt at vide hvordan testen når frem til hele 18% :confused: Hvem fanden kan støtte det parti, et parti (som selvfølgelig) er HELT UENIG i at straffen for vold skal hæves :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville jo lyve hvis jeg var overrasket over svaret: Sådan matcher partierne dine svar 65% F - SF Sammenlign 62% A - Socialdemokraterne Sammenlign 61% C - Det Konservative Folkeparti Sammenlign 61% O - Dansk Folkeparti Sammenlign 55% B - Det Radikale Venstre Sammenlign 55% Ø - Enhedslisten Sammenlign 53% Y - Ny Alliance Sammenlign 51% V - Venstre Sammenlign 47% K - Kristendemokraterne Sammenlign Prøv partitjekket igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

82% med Konservative efterfulgt af Venstre. Mindst naturligvis med (u)Enighedslisten, SF og De Radikale. Iøvrigt, døde snemanden så ikke, da det blev godt med tøvejr i foråret og ikke først 2. november :lol: (Hint: se hvad der står i den ene side af Supermule's screendump)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

passer nu meget godt : 71%C - Det Konservative 67%A - Socialdemokraterne 66%O - Dansk Folkeparti 63%V - Venstre 56%Y - Ny Alliance 55%K - Kristendemokraterne 52%B - Det Radikale Venstre 47%F - SF 47%Ø - Enhedslisten Dog frygtelig tæt på Ø :scared: Hjæææææææææælp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan kan der overhovedet være nogen danskere der bor her i skåne der stemmer på dansk folkeparti' date=' eller ville stemme hvis de kunne?[/quote'] Jeg stemmer ikke på dansk folkeparti, men jeg tror at deres fremgang har meget at gøre med muslimsk indvandring. Alene det at de vælger Muhammed som deres valgplakatsportræt sender en tydelig besked til alle muslimer om at ytringsfrihed er hævet over folks sårede følelser. De er faktisk de eneste der har meldt meget klart ud og endnu vigtigere, været meget tydelige omkring krav og forventninger til indvandrere. Dette er ærlig snak, men jeg støtter dem ikke. Jeg tror at det er derfor at man stadig kan støtte dansk folkeparti, selvom man bor i Sverige - sådan er demokratiet og det agter jeg ikke at sætte spørgsmålstegn ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den må du da lige forklare?
Jeg synes bare det på mig virker lidt underligt, eftersom DF jo er et meget stærkt nationalistisk og invandrerfjendsk parti. Men alligevel sidder der udvandrede danskere i et meget invandrervenligt land som er danskerens nye hjemland. Det må da være forfærdeligt at bo i malmö, en af sveriges mest invandrede byer, og være DF tilhænger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes bare det på mig virker lidt underligt' date=' eftersom DF jo er et meget stærkt nationalistisk og invandrerfjendsk parti. Men alligevel sidder der udvandrede danskere i et meget invandrervenligt land som er danskerens nye hjemland. Det må da være forfærdeligt at bo i malmö, en af sveriges mest invandrede byer, og være DF tilhænger.[/quote'] Jeg kan kun være enig!!!!. Sad og så debatten på tv2 igår og tænkte...."jeg skal satme immigere til et andet land så længe Pia lever":fight:. Det er da så pinligt og skamfuldt det gylle hun lukker ud......og på danskernes vegne, som hun selv hele tiden siger. Nå ja det har jeg jo så allerede gjort ;) Her er jeg IKKE stolt på mit køns vegne. VH Kathrine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo godt og praktisk indrettet for dem, der svulmer over af negative følelser mod det skrækkelige modbydelige umenneske, at de kan "stemme imod" deres yndlingsaversion og samtidg stemme for en restriktiv flygtningepolitik. Nåja, hvis de kan stemme. Og der er vel ingen dybere logik i, at man ikke kan bo i Malmö og gå ind for at begrænse muslimsk masseindvandring. Tværtimod kan man jo her se konsekvenserne, hvis man da ikke som en god svensker kniber øjnene i. Selv Ilmar Hatespeech Reepalu slår alarm igen og igen og taler om fejlslagen integration og "krise" og advarer mod udviklingen, men skånsk er for mange svenskere en fuldstændig uforståelig dialekt. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sandt, men der er andre en Pia der går ind for en stram flygtninge politik og integration. Pia og DF besidder bare ikke humanitet, tolarance og soldaritet som hun selv prædiker. De er fyldt med had og fremmedfjendskhed!!!!:mad: Man skal kigge langt efter aspektet om medmenneskelighed...... At foreslå at vores utilpasset nydansker skal undervises i H.C Ørsted, Grundtvig og hvem der instruerede Olsen-Banden for at integrationen skal fungerer, er jo hul i hovedet og mangel på realitetssans. Er jeg så heller ikke integreret da jeg ikke ved frygtelig meget om overstående.:confused: Send Pia ud i et asylcenter eller bare i gellerupparken i 1 dag og hun vil være mærket for livet. Men nej, hun bor trygt i sin nordsjællandske villa med ligusterhæk og prædiker om tolarance fra deres side af.:fight: FØJ, PIA. SKAM DIG!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Asylcenter

Send Pia ud i et asylcenter eller bare i gellerupparken i 1 dag og hun vil være mærket for livet. Men nej, hun bor trygt i sin nordsjællandske villa med ligusterhæk og prædiker om tolarance fra deres side af.:fight: FØJ, PIA. SKAM DIG!!!!!!
Jeg tror vi er blevet trukket lidt ved næsen under valgkampen. Især tænker jeg på politikens dækning af asylbørnesagen. Ugeskrift for Læger har fornylig bragt en kronik af Overlæge Eric Schaumburg, hvori det fremføres at undersøgelsen slet ikke var en undersøgelse...
Det svarer til, at man går ind på min afdeling, finder de seks dårligste patienter og efterfølgende udtaler, at de er så dårlige, at man vel lige så godt kan nedlægge psykiatriske hospitaler, når patienterne har det så skidt der.
Nu ved jeg så ikke om man ligefrem har fundet de seks dårligste patienter... Lægen kan jo ikke undgå at vide at hendes diagnose kan afgøre om der skal gives et ophold. Paradokset opstår også i det krydsfelt hvor man ved at et sygt barn er billet til hummanitært ophold... Sikke noget rod :( Det er ikke en forsvarstale for Pia, men snarer en anden vinkling af asylsagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites