Admin 12 Anmeld indhold Skrevet November 5, 2007 Nå så lærte jeg lige noget nyt. Når man går ind på Jelsoft hjemmeside og følger linket "Download latest version" er det ikke nødvendigvis nyeste version, men den nyeste ens abbonnement dækker . Så eehh ..... det betyder jo nok lige at jeg må opdatere igen,ikk.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2007 Nå så lærte jeg lige noget nyt. Når man går ind på Jelsoft hjemmeside og følger linket "Download latest version" er det ikke nødvendigvis nyeste version, men den nyeste ens abbonnement dækker . Så eehh ..... det betyder jo nok lige at jeg må opdatere igen,ikk.... Vi tager det hele i stiv arm...självklart :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Til almen info, så hedder Webmaster-tråden nu "Om Øresundsdebatten"...hvis folk skulle undre sig over hvor den var blevet af, og sidder inde med spørgsmål relateret til webmaster/moderator osv. ´morgen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites