Jump to content
Admin

SR Classifieds

Recommended Posts

Som nogen, men åbenbart ikke alle, har opdaget har jeg installeret en markedsplads der hedder SR Classifieds, som er en gratisversion af VBClassifieds. Jeg spekulerede over det og da jeg så at 4 ud af de 10 seneste tråde på et tidspunkt var køb/salg-tråde vurderede jeg at det var en god ide. Jeg har dog allerede fået negativ feedback: - Annoncer ikke tydlige nok. (Kan ændre i VB classifieds, hvor man kan lægge categorierne ind i mellem forumcategorierne og lægge senest annoncer ud i siden med billede) - Feedbacksystemet overflødigt for os (Kan desværre ikke fjernes) - "SR Classifieds" kan ikke ændres (Det kan det i VB Classifieds) Kom endelig med mere.... Spørgsmålet er så om vi skal droppe det, give SR classified en chance eller opgradere til VB classifieds ($69)? http://www.vbclassified.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som nogen, men åbenbart ikke alle, har opdaget har jeg installeret en markedsplads der hedder SR Classifieds, som er en gratisversion af VBClassifieds. Jeg spekulerede over det og da jeg så at 4 ud af de 10 seneste tråde på et tidspunkt var køb/salg-tråde vurderede jeg at det var en god ide. Jeg har dog allerede fået negativ feedback: - Annoncer ikke tydlige nok. (Kan ændre i VB classifieds, hvor man kan lægge categorierne ind i mellem forumcategorierne og lægge senest annoncer ud i siden med billede) - Feedbacksystemet overflødigt for os (Kan desværre ikke fjernes) - "SR Classifieds" kan ikke ændres (Det kan det i VB Classifieds) Kom endelig med mere.... Spørgsmålet er så om vi skal droppe det, give SR classified en chance eller opgradere til VB classifieds ($69)? http://www.vbclassified.com/
Jeg har ikke prøvet det, men hvis det ikke vises når man trykker på "Nye Meddelelser" hvad der er til salg, så vil jeg personligt ikke opdage det. Det svarer lidt til at sætte reklamer op i Sahara eller hvor ingen mennesker går.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har ikke prøvet det' date=' men hvis det ikke vises når man trykker på "Nye Meddelelser" hvad der er til salg, så vil jeg personligt ikke opdage det. Det svarer lidt til at sætte reklamer op i Sahara eller hvor ingen mennesker går.[/quote'] Jeg kan godt se det, men som sagt giver VB Classified bedre synlighed. Jeg kan nok også gøre noget med SR Classified, men er bange for at tage for meget plads fra debatten. Alternativt kommer jeg nok til at give Gio ret i at den nye forside også bør være forside på debat.sunddebat.com.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan godt se det, men som sagt giver VB Classified bedre synlighed. Jeg kan nok også gøre noget med SR Classified, men er bange for at tage for meget plads fra debatten. Alternativt kommer jeg nok til at give Gio ret i at den nye forside også bør være forside på debat.sunddebat.com.
Helt enig.. det kræver bedre synlighed hvis det skal skabe værdi. Jeg ved dog ikke helt hvilken værdi (ekstra funktioner?) det giver, da jeg ikke har testet det. Personligt bruger jeg følgende link (http://debat.sunddebat.com/search.php?do=getnew) til sunddebatten i mine links, men jeg har da kort kigget på portalen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helt enig.. det kræver bedre synlighed hvis det skal skabe værdi. Jeg ved dog ikke helt hvilken værdi (ekstra funktioner?) det giver' date=' da jeg ikke har testet det.[/quote'] Det er jo reelt kun fantasien der sætter grænser, da det simpelthen er en mulighed for at kombinere forumsoftwaren med nye ting. F.eks har jeg selv lavet modulerne "Billeder fra Skåne" (fra den gamle forside) og Google søgningen. Der er også kommet feeds fra HD. Jeg ville helst have Sydsvenskans skåne-feed, men det kan jeg ikke få til at virke. Forslag modtages.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo reelt kun fantasien der sætter grænser, da det simpelthen er en mulighed for at kombinere forumsoftwaren med nye ting. F.eks har jeg selv lavet modulerne "Billeder fra Skåne" (fra den gamle forside) og Google søgningen. Der er også kommet feeds fra HD. Jeg ville helst have Sydsvenskans skåne-feed, men det kan jeg ikke få til at virke. Forslag modtages.
Og når jeg siger "Forslag modtages" kunne det f.eks være fra alle dem der stadig opretter annoncer på den gamle måde, for vi kommer jo aldrig videre, hvis jeg ikke får noget at vide for dem der skal bruge systemet. Jeg synes jeg har gjort det attraktivt ved at sætte annoncer på forsiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og når jeg siger "Forslag modtages" kunne det f.eks være fra alle dem der stadig opretter annoncer på den gamle måde' date=' for vi kommer jo aldrig videre, hvis jeg ikke får noget at vide for dem der skal bruge systemet. Jeg synes jeg har gjort det attraktivt ved at sætte annoncer på forsiden.[/quote'] Jeg synes det er en god ide med et separat marked. Det skal nok blive brugt med tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites