MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet November 4, 2007 Jeg sidder lige og læser lidt indlæg og så'n... og, da jeg så trykker på nye meddelser igen, så er layout totalt ændret ??? Nå men, meget nice:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Steen fifler.... Nede i bunden kan i vælge forskellige temaer - det ser ud som om Black/Blue er sat som standard - og derfor oplever i pludselig at udseendet er skiftet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Ja, det er jo super smart... Man lærer vist så længe man lever, siger de... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Ja' date=' det er jo super smart... Man lærer vist så længe man lever, siger de...[/quote']Læg bl.a. mærke til en ny funktion (indtil videre kaldt "SR Classifieds" oppe i bjælken) -> http://debat.sunddebat.com/sr_classifieds.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Tag det nu lige roligt ikke.... Det går f.... stærkt herinde.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Tag det nu lige roligt ikke.... Det går f.... stærkt herinde....Jeg LOVER dig vi er spændte som pose-fjedre i en Continental-seng ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Steen fifler.... Nede i bunden kan i vælge forskellige temaer - det ser ud som om Black/Blue er sat som standard - og derfor oplever i pludselig at udseendet er skiftet. Jeg synes det er flottest, men må indrømme at jeg har lidt svært ved at vænde mig.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Jeg synes det er flottest' date=' men må indrømme at jeg har lidt svært ved at vænde mig....[/quote']Samme her...jeg vender gerne tilbage til Classic efter et stykke tid. Men synes dog at CA Evo også har sine kvaliteter! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Nå så var det ikke min pc der levede sit eget liv må tilstå jeg skiftede til classic efter at have prøvet de forskellige. Visse ting må have en fast plads her i livet ..... og så tak for opvågningen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Jaja typisk....Så sidder man her og bruger en hel weekend og så vil folk hellere have det gamle:cry: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Jaja typisk....Så sidder man her og bruger en hel weekend og så vil folk hellere have det gamle:cry: Nej det nye er da helt klart federe (folk kan bare ikke lige forandringer) - er blevet helt vild med EVO DarkBlue. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Jeg er sgu nok også ved at blive lidt gammeldags..... Er helt klart til Classic. Det andet virker rodet og farverne er ikke øjen venlige....:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites