repeat 0 Anmeld indhold Skrevet November 3, 2007 Er der en venlig sjæl der skal over tidligt mandag morgen? Skal fra Annestad til et sted i nærheden af en station i kbh......Skal være ved hovedbanen omkring kl.06:00. Betaler gerne turen over:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Jeg kører over 0430 hvis du vil med der? Så kan jeg smide dig i lufthavnen også kører der metro resten af vejen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 HEj Brian, Fedt at du svarede. Tak for det, men tror det er lige tidligt nok:-) Har lavet en aftale om at komme 20 min senere, så passer det lige med den første bus. Men ellers tusind tak for det.....:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Bare in ordnung. Har også prøvet at forklare min chef om at det er lige tidligt nok. Han er ikke lydhør overfor min problemstilling :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites