jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet November 2, 2007 (...eller hvad det nu hedder på vores kommende sprog!!) Tillykke! Og ikke den værste tid at have fødselsdag på, hva...? :) SKÅÅÅÅÅÅL!!!! Mvh Ekstrøm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Jeps tillykke til vores utrættelige moderator :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Også tillykke herfra :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Takker og bukker! :) Og ja - J-dag kombineret med godt selskab og aaaalt for meget sprut = *av mit hoved* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Tillykke :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Så skal du da lige ha' den her http://www.youtube.com/watch?v=adJ2n6jX0OE Tillykke på dagen gamle dreng... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Også et tillykke herfra... ... så gir' han nok en lille een, en lille een, en li... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Også mange gange TILLYKKE herfra :th2: Håber du får en rigtig dejlig dag, trods de lede tømmermænd :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Tillykke herfra.. Håber du får en god dag, selvom du har en anelse ondt i håret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
evelyn 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Grattis! :) Ja.....Grattis herfra også....og det var hyggeligt at møde dig igår.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 :) Ja.....Grattis herfra også....og det var hyggeligt at møde dig igår..Tak..og i lige måde! Og taaaaak til alle jer andre for de fine ord på "en-dag-som-alle-andre-bare-med-et-lille-twist" :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Og et stort Tillykke herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Selv om jeg er en dag bagud, så skal mit til lykke være lige så hjerteligt og alle gode ønsker for dig i dit nye år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Også et forsinket tillykke herfra, håber du havde en god dag fyldt med gode gaver og glade mennesker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Også et forsinket tillykke herfra' date=' håber du havde en god dag fyldt med gode gaver og glade mennesker :)[/quote']Takker... Jeg vaskede tøj og plejede tømmermænd *g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites