Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 men når nu manden er rejsemontør, dvs arbejder ude i 14 dg, og er hjemme i 4. hvordan skal hans nogensinde dokumentere det, han når aldrig at være i sverige i et halvt år ud af et helt???? Særregler?? maria Dokumentere hvad? Har en rejsemontør ikke en (dansk) firmabil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
renemaria 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 ikke nødvendigvis,En rejsemontør er jo ikke altid selvstændig.Men som sagt er hans udgangspunkt er jo boligen i sverige. men arbejder i udlandet. Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Han kan vel via sit arbejde som så er rejse montør? dokumentere at han er ude af sverige ifbm arbejde. Men når han har fri forventes det vel så også han bruger en del tid i SE. Det skal han vel så bare dokumentere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Selvom man bor i Sverige, må man vel godt stadig eje sin "danske" bil? Jeg kører i hvert fald stadig rundt i min, da vi ikke har haft mulighed for at trække den med over endnu.. (skal bruge den på job hver dag)... Man snyder jo ikke nogen, udover sig selv, tænker jeg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites