Jump to content
st1berg

Opsætning af parabol

Recommended Posts

Er der nogen der har et nummer til en parabol mand/kvinde:th2: der har styr på at sætte sådan pis op. Det skal siges at det "selvfølgelig" er en dansk "importeret" viasat ting, så ikke noget der er alt for skide autoriseret, eller ihvertfald en der ikke får hjertestop over det! Men der skal være styr på det, jeg gider ikke flere klaphatte der mener at det lige er ordnet på et kvart sekund.... Kom glad:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen der har et nummer til en parabol mand/kvinde:th2: der har styr på at sætte sådan ### op. Det skal siges at det "selvfølgelig" er en dansk "importeret" viasat ting, så ikke noget der er alt for #### autoriseret, eller ihvertfald en der ikke får hjertestop over det! Men der skal være styr på det, jeg gider ikke flere klaphatte der mener at det lige er ordnet på et kvart sekund.... Kom glad:D
LOL - har der lige været en "klaphat" forbi? Siden vi prøver på (godt nok går det tit galt) at holde debatten i en pæn tone vil jeg tillade mig at bemærke, at der måske er anvendt lidt rigeligt med "farverige gloser" i ovenstående - mindre kunne måske klare det næste gang? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har idag sat vores egen parabol op (Viasat Guld DK abonnement) - første gang jeg prøver sådan noget og hold da op jeg var heldig. Det tog max 2 min fra alt forarbejdet var gjort (sætte beslaget og skærmen op og tilslutte alle kabler). Drejede på skærmen 2-3 gange og...vupti - 100% signal. KANOOOON! Så er der endelig superliga bold igen. Pede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites