eingin 10 Anmeld indhold Skrevet October 29, 2007 Jeg kom til at tænke på, når det i dag ikke gøre så meget forskel at stemme enten fogh eller Helle. Hvorfor så ikke stemme på Helle og få danmarks første kvindelige statsminister? Det er en ligestilling der vil sige noget :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 Hvorfor så ikke stemme på Helle og få danmarks første kvindelige statsminister? Det er en ligestilling der vil sige noget :th2: Nej tværtimod - det ville være meget sexistisk at stemme på en kandidat alene på grund af hendes køn. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 Det kan da kun være derfor Konservative hiver Paula Larrain op af hatten... Altså fordi hun er køn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anka 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Det ultimative skrækscenarie: Helle i DK og Mona i S, ikke på grund af deres køn, men p.g.a. den politik de vil føre. :scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Så er jeg skredet..... Ville hellere bo i Sibirien end et sted regeret af Mona Sahlin......:( Det ultimative skrækscenarie: Helle i DK og Mona i S' date=' ikke på grund af deres køn, men p.g.a. den politik de vil føre. :scared: [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Det kan da kun være derfor Konservative hiver Paula Larrain op af hatten...Nå, der kan man bare se, jeg troede det var NA som havde patent på alle kendisser... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Hun havde vist forsøgt sig hos NA først - om det var dem, der sagde nej til hende eller hende der sagde nej til dem står hen i det uvisse (jeg har læst begge dele) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Hun havde vist forsøgt sig hos NA først - om det var dem' date=' der sagde nej til hende eller hende der sagde nej til dem står hen i det uvisse (jeg har læst begge dele) [/quote'] Der er stadig plads hos CD! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Nej tværtimod - det ville være meget sexistisk at stemme på en kandidat alene på grund af hendes køn. :p Men det er da tankevækkende, at hverken DK eller S har haft en kvindelig statsleder, når man tænker på, hvem der har haft... Jeg nævner i flæng Island, Finland, Norge, Tyskland, England (kan diskuteres...), Pakistan, Indonesien, Indien, Argentina (har lige fået en kvindlig præsident), Israel, Ukraine, Sri Lanka... Bort set fra det er jeg fuldstændig ligeglad med køn, højde, drøjde, nationalitet, bare vedkommende er dygtig - men det er måske fordi jeg er mand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Der er stadig plads hos CD! Men CD eksisterer jo ikke i denne valgkamp. Har ikke kunnet rejse nok underskrifter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Bort set fra det er jeg fuldstændig ligeglad med køn' date=' højde, drøjde, nationalitet, bare vedkommende er dygtig - men det er måske fordi jeg er mand[/quote']Öh, hvorfor skulle det dog väre pga. at du var mand? Man må da håbe, at langt de fleste synes som du -kön underordnet? Det er direkte pinligt med den misforståede ligestilling, at vi burde stemme på Helle T.S. bare for at hun var kvinde, eller at de fx. her i SE vil fremme ligestillingen ved at sörge for flere kvinder i diverse bestyrelser, chefposter osv. Jeg ville da aldrig tage imod et job, som jeg fik pga. at jeg var kvinde... Jeg ville da til hver en tid håbe at det var mine kvalifikationer der talte, og mon ikke også Helle T.S. satser på det? Så frem ligestillingen -åben en dör for en mand eller slå toiletbrättet op og drop det kvindefnidder, så vi alle kan blive behandlet med respekt:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Men CD eksisterer jo ikke i denne valgkamp. Har ikke kunnet rejse nok underskrifter. Nej. Præcis! Det har pudsigt nok også udløst en del furore hos de Konservative selv. Hvordan kan Paula Larrain, der ingen tidligere erfaring pludselig stille op til et folketingsvalg? Foran alle de andre der gennem mange års arbejde har gjort sig "fortjent" til det? Tja, hvis det gennemsnitlige niveau er lavt nok, kunne selv en puddelhund vel blive valgt ind! :o http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/Politik+temaer/2007/Valg/2007/10/30/144631.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Nej. Præcis! Tja, hvis det gennemsnitlige niveau er lavt nok, kunne selv en puddelhund vel blive valgt ind! :o Måske skal vi satse på at få Anette Heick stemt ind. Ikke at jeg ved en dyt om hendes politiske standpunkt, men fordi hun selv pendler frem og tilbage, og formentlig heller ikke har stemmeret !?!. Og så har hun jo også været med i "Vild med dans" og er kendt kvinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Öh' date=' hvorfor skulle det dog väre pga. at du var mand? Man må da håbe, at langt de fleste synes som du -kön underordnet? Det er direkte pinligt med den misforståede ligestilling, at vi burde stemme på Helle T.S. bare for at hun var kvinde, eller at de fx. her i SE vil fremme ligestillingen ved at sörge for flere kvinder i diverse bestyrelser, chefposter osv. Jeg ville da aldrig tage imod et job, som jeg fik pga. at jeg var kvinde... Jeg ville da til hver en tid håbe at det var mine kvalifikationer der talte, og mon ikke også Helle T.S. satser på det? Så frem ligestillingen -åben en dör for en mand eller slå toiletbrättet op og drop det kvindefnidder, så vi alle kan blive behandlet med respekt:)[/quote'] Du er en perle ! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites