Mik-Mag 10 Anmeld indhold Skrevet October 27, 2007 Når man er dansk statsborger ,men er bosat i sverige, har man så stemme ret i Dk eller Sverige?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Hmmm skyndte du dig at undgå at se alle de andre indlæg inden du skrev dit? Der er flere emner om dette. Men for at svare på dit spørgsmål så nej. Det har man ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mik-Mag 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Hmmm skyndte du dig at undgå at se alle de andre indlæg inden du skrev dit? Der er flere emner om dette. Men for at svare på dit spørgsmål så nej. Det har man ikke. Mange tak for det halv sure svar, tanken slog mig BAGEFTER, sry er kun et menneske!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Ja gudskelov for det......Mange tak for det halv sure svar' date=' tanken slog mig BAGEFTER, sry er kun et menneske!!!!![/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mik-Mag 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Ja gudskelov for det...... Men det er da os rigtigt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne-Grete 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Når man er dansk statsborger ' date='men er bosat i sverige, har man så stemme ret i Dk eller Sverige??[/quote'] Man har stemmeret til kommunalvalg - eller hvad der svarer dertil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Mange tak for det halv sure svar' date=' tanken slog mig BAGEFTER, sry er kun et menneske!!!!![/quote'] Det var ikke menningen det skulle være surt. Blev bare chokeret over du kunne undgå at støde på alle de tråde der allerede er aktive for tiden om emnet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mik-Mag 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Det var ikke menningen det skulle være surt. Blev bare chokeret over du kunne undgå at støde på alle de tråde der allerede er aktive for tiden om emnet :D Det er os helt fint slet ikke det, men igen er kun et meneske og sys nogle gange her er sååååååå mnge ting det ik lige er til at overskue, men skal ikke ske igen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites