Jump to content
ZeNi

1-2 frisk til bordfodbold iaften 1900 (Oct 26)

Recommended Posts

Hey Vi er nogle gutter som skal tage hul på vinterens bordfodbold turnering :-) men grundet frafald her på falderebet (nerver) så er vi i bekneb af 1 til 2 stk). Vi er ikke ørne til det bare rolig. Vi spiller 2 mod 2, holdeneblandes hele tiden, så er du ene og frisk, så ring. Vi spiller i Söderkulle i Malmø 1900 idag 26 oktober. Er du frisk med så kort varsel, ring strakt Morten +45 31161041.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så absolut NEJ!
Hmm hvor skal du så lægge solide bunde..? jeg var ude i at du var herre god, og derfor ville spise dig meget mæt.. så du ikke kunne bevæge dig?... Men ok.. jeg har nok misforstået noget.. Ørn :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så håber jeg ikke vi kommer på hold sammen, jeg skal nemlig have en makker der er pisse go til at forsvare, angribe og helst styre midtbanen for hårdt:laugh:

Men nogen er vist mere ørne end andre. Jeg sørger for at lægge en solid bund så alle kan være med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev nr 1........................................................................................................................................................................................................... fra bunden af :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites