ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet October 26, 2007 Hey Vi er nogle gutter som skal tage hul på vinterens bordfodbold turnering :-) men grundet frafald her på falderebet (nerver) så er vi i bekneb af 1 til 2 stk). Vi er ikke ørne til det bare rolig. Vi spiller 2 mod 2, holdeneblandes hele tiden, så er du ene og frisk, så ring. Vi spiller i Söderkulle i Malmø 1900 idag 26 oktober. Er du frisk med så kort varsel, ring strakt Morten +45 31161041. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Men nogen er vist mere ørne end andre. Jeg sørger for at lægge en solid bund så alle kan være med :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Men nogen er vist mere ørne end andre. Jeg sørger for at lægge en solid bund så alle kan være med :D Hmm er du en ørn til sådan noget? :O Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Hmm er du en ørn til sådan noget? :O Så absolut NEJ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 En ægte "bordfodbold haj" kan dreje håndleddet 360 gr. kontinuerligt :th2: ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Så absolut NEJ! Hmm hvor skal du så lægge solide bunde..? jeg var ude i at du var herre god, og derfor ville spise dig meget mæt.. så du ikke kunne bevæge dig?... Men ok.. jeg har nok misforstået noget.. Ørn :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Så håber jeg ikke vi kommer på hold sammen, jeg skal nemlig have en makker der er pisse go til at forsvare, angribe og helst styre midtbanen for hårdt:laugh: Men nogen er vist mere ørne end andre. Jeg sørger for at lægge en solid bund så alle kan være med :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Så absolut NEJ! Hørt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Så absolut NEJ! Hørt! Se nu kunne jeg jo godt komme med en kommentar men tror bare jeg lader den ligge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Se nu kunne jeg jo godt komme med en kommentar men tror bare jeg lader den ligge og du er vist heller ikke velkommen iaften...såååå Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Nå hvordan gik det så ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Jeg vandt ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Jeg blev nr 1........................................................................................................................................................................................................... fra bunden af :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Men vi havde det sjovt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 sejren er min sejren er min jeg har vundet sejren er min........ :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Yes det var super:th2: Men vi havde det sjovt :th2: Jo jo men du havde også snydt og tydeligvis øvet dig hjemmefra:fight: sejren er min sejren er min jeg har vundet sejren er min........ :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Jeg er klar næste gang :th2: hvis i altså vil tabe til en pige :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Jeg er klar næste gang :th2: hvis i altså vil tabe til en pige :) Jeg er også klar... 5-6 måneders træning med min. 3 kampe per dag... Det har dog ikke gjort mig et klap bedre ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites