Jump to content
Miriam

Elektriker søges

Recommended Posts

Send ham en email. Det funkede for mig' date=' da jeg skulle bruge ham. Dog gik der et stykke tid inden han responderede, så hav det med i tankerne.[/quote'] Er det muligt at få Kasper Pedersens mail? Jeg skal nemlig også have lavet lidt el...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Desparat!!! Hjælp I går lige inden boksekampen med Mads Larsen står noget af vores el af. Dvs. fjernsynet bliver ved med at give lyd, men billedet er væk. Alle apperater, lys m.m. kører pludseligt på ½ blus forskellige steder i huset, men ikke alle steder. Dvs. ingen boksekamp at se. Det er slemt nok, men jeg er i en endnu større knibe: Familien danmark kommer til juleaften og de vil nok gerne have varm mad og lys når de tropper op fra gamle danmark. Jeg ringer rundt til venner og familie og spørger hvad der kan være galt. Jeg kigger selvfølgelig i el skabet men ingen af de automatiske sikringer er slået fra. Jeg fedter lidt med alle kontakter men ingen forskel. Ude i elskabet på den fjernaflæste måler kan jeg se at der skal være vist L1 L2 L3, men L2 vises ikke. Det betyder hvis jeg forstår det rigtigt at fase 2 har det skidt. Jeg har prøvet at ringe til Skanska Installation AB, som der står i elskabet men de har ikke åbent i weekenden, og chancen for at de tager overpris og ikke har tid før jul er nok tæt på 100%. I nat har el på den defekte fase tændt og slukket ca. en gang i timen, men der er stadig kun nedsat effekt når der er strøm. Er der nogen der kan hjælpe - PLEASE? Glædelig jul!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var bare en sikring Jeg kiggede udenfor ved elmåleren igen og der sad 3 sikringer. Den ene var gået så nu føler jeg mig lidt dum ;-) Kunne det ikke være rat at lave en sticky tråd på hvem der er elektrikere man kan ringe til når det virkeligt gælder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites