APGraph 10 Anmeld indhold Skrevet October 25, 2007 Hey er der nogle der kender en dansk mægler ansat i en svensk bolig bix? Mvh APGraph Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hexa 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Hej.. Mener du en mægler som sælger danske eller svenske huse? Jeg har 2 mail adr til danske mægler som sælger huse i Sverige.. www.ødegårde.dk og www.svenske-huse.dk hober det kan være til nogen hjælp.. Mvh monica Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meena 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Og så er der Mette Lykken Bolig, dansk kæde i Sverige //Meena Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Hey er der nogle der kender en dansk mægler ansat i en svensk bolig bix? Mvh APGraph Hej Allan Mäklergloben som vi købte af i sin tid har en dansker ansat (Brian)...... Fin service vi fik i forbindelse med vores køb.......:) De findes her: http://www.maklargloben.se/?page=contact&type=main〈=se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Jeg vil lige advare mod Mäklergloben, der har været et par skrækhistorier med dem herinde, bl.a. et par stykker hvor de har tager helt latterlige høje salær for at sælge lejligheder, plus folk er har følt sig meget presset af dem til at skrive under. Jeg har sammen med Thygesen herinde fra prøvet at sælge en lejlighed gennem Mäklergloben, og ham Brian der er sådan set go nok, men du aner bare ikke hvem der er der sælger din lejlighed, den ene dag er det Brian den er det ham Nikolas og han er et kæmpe flojs. På overtagelses dagen var det ham der var der og han startede ene og alene en konflikt mellem os og køber. Det løste vi dog selv i banken, hvor han så ikke var med, det var en helt 3. person:rolleye:. Og køber fortalte os at hvis det var ham der havde vist dem lejligheden de gange de havde set den, ja så havde de aldrig villet handle med ham. Derud over er både Nikolas og Brian estrem dårlige til at give besked tilbage og holde en orienteret om hvad der sker, og det syntes jeg personligt er irreterende, når man skal jagte dem rundt for at få noget at vide. Og når man så for fat på den ene ja så ved han ikke noget, men man skal lige snakke med den anden. Nej hold dig langt væk fra Mäklergloben, der er masser af andre dygtige og seriøse mæglere i Malmø. Iøvrigt så stak han os sku da også en løgn om at han havde en køber inden vi havde skrevet under. Hej Allan Mäklergloben som vi købte af i sin tid har en dansker ansat (Brian)...... Fin service vi fik i forbindelse med vores køb.......:) De findes her: http://www.maklargloben.se/?page=contact&type=main〈=se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Melander 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Ja Mäklargloben skal man holde sig fra.. Ville have vurderet min lejlighed og fik Johan og Kasper fra Mäklargloben ud til en snak, men det eneste de gjorde var at prøve at presse mig til et salg... Det var virkeligt ubehageligt!! Sagde f.eks. "Det er godt vejr idag, så du skal sælge idag, imorgen er det måske for sent" Osv osv... Summa summarum find nogle andre.. Der er masser!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Hej Allan Mäklergloben som vi købte af i sin tid har en dansker ansat (Brian)...... Fin service vi fik i forbindelse med vores køb.......:) De findes her: http://www.maklargloben.se/?page=contact&type=main〈=se Hold dig/jer LANGT væk fra det firma! Kan kunne stemme i med de andre og deres erfaringer derfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lsv 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 Min søster havde også hendes lejlighed til salg via Mäklergloben. Det første var de havde ikke noget "Til salg" skilt - de var under genoptryk - det er selvfølgelig fair nok. At de ikke havde fået skiltet efter 2 mdr klagede de voldsomt over, men intet skete. Det næste der så skete var at der var en mulig køber som specifik havde sagt de ville kigge på min søsters lejlighed - dog tog ejendomsmægleren dem så med til en anden lejlighed i samme område - heldigvis havde nåede min søster at fange dem imens de stod nede på gaden og kiggede op på lejligheden, efter ejendomsmægleren var kørt hjem - så min søster viste dem så rundt i lejligheden i stedet. Det 3. der er sket er at ejendomsmægleren havde stået ude i opgangen og bare sagt til den mulige køber at "så kan i bare kigge rundt i har 5 min". Efter den omgang fik min søster straks skiftet ejendomsmægler. PS Salæret til Mäklergloben var på 215.000 skr - og lejligheden stod til 2.2 mio. Bonusinfo: Næsten 1 gang om ugen får jeg et "postkort" fra Mäklergloben om at de har mange danskere der vil købe min lejlighed - jeg vil næsten kalde det spam! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 PS Salæret til Mäklergloben var på 215.000 skr - og lejligheden stod til 2.2 mio. 215 kilo ? De er sgu da ikke kede af det hva? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Det er helt til grin og vist også små ulovligt. Men vil nu også sige at hvis man siger ja til det, og det gør man jo når man laver kontrakt med dem, så er man altså heller ikke for skarp:cool: 215 kilo ? De er sgu da ikke kede af det hva? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites