nagi 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 Tak for sidst :-) Ja overskriften siger det hele :) Tak for sidst allesammen det var hyggeligt :) Hilsen Kamran & Ditte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 ja tak for igår... det var sku en våd oplevelse.. *gg* en anden gang så send mig lige lidt tidligere hjem... så der ikke er de vildeste håndværkere i hovedet... næste gang må manden vidst med til at holde mig lidt i ørene... ;-) camilla aka millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 HEHE altid noget du ikke kom videre i byen :) Ditte ligger stadigvæk og små sover. Men skal dog lige vække hende til håndbolds kampen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 Halløj og godmorgen allesammen. Tak for en rigtig FED aften, det var bare super hyggeligt. jeg tror det ligger i luften.... DET SKER IGEN. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 OG HEY... Hvilken bedre måde at kokse ud dagen derpå, end som EUROPAMESTRE. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 Hej alle. Vi er rigtige glade for at vi deltog. Kanon fest og det er tømmermændene et klart bevis på. Vi er helt med på at mødes igen. Mvh Karina & Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 vi er os friske jeg vil gerne hjælpe til med planlægningen, jeg er på barsel så der er vel tid nok ved mindre hun skriger:rolleye: mvh kim og julie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Tror i er lidt sent på den :) Festen blev afholdt den 26 januar 08 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aks 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 Nåede det ikke denne gang, men er da helt sikkert med næste gang der bliver holdt noget... Evt noget sommerfest... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites