Mottley 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Er det muligt at få en opdate... hvor mange billetter er der solgt:laugh: og som medlem i festudvalget skal det vel lige meddeles at kæresten og jeg også deltager:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Er det muligt at få en opdate... hvor mange billetter er der solgt:laugh: og som medlem i festudvalget skal det vel lige meddeles at kæresten og jeg også deltager:rolleye: Hej Mottley. Der er foreløbig solgt små 10 billetter, og der er ca. 20 mere som er reserveret, så det ser fint ud. Jeg skulle mene at der vil blive udsolgt, det kører som sagt efter først til mølle princippet, men vi er jo allerede tilmeldt.:D Det bli´r for VILDT... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Vi (min kone og jeg på 31 og 33 år) er flyttet hertil d. 1ste november og vil gerne booke 2 pladser! Hvordan betaler vi? Muligvis kan vi få et andet par med, der bor lige ved siden af, men som ikke er aktive herinde.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2007 Vi (min kone og jeg på 31 og 33 år) er flyttet hertil d. 1ste november og vil gerne booke 2 pladser! Hvordan betaler vi? Muligvis kan vi få et andet par med' date=' der bor lige ved siden af, men som ikke er aktive herinde..[/quote'] here you go.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 vi vil også med :) hvis vi kan få afsat ungerne....:th2: vi er: jeg (25), min mand(29) og svigerinden(27)... vi kigger forbi med pengene en af dagene... millis (camilla), ørn og loa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 kommer forbi idag.... med pengene.. har været ret travle... det der fælles hus i har booket.. hvor ligger det i verdenen..??? kender ikke lige til det... millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 hvor ligger det i verdenen..??? millis Hej Millis. vi har booket 2 lokaler, men det er ikke blevet besluttet hvad for et vi vil bruge endnu. men jeg skriver adressen ind, lige så snart det ligger fast.:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 Nu Er Det Nu. 5 dage endnu Så er der 5 dage til tilmeldingsfristen udløber. så hvis du/i vil med og møde andre fra Oxie, er det sidste frist på TORSDAG Fredag er for sent:cry: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2007 Hej Claus, jeg ringede for et pr dage siden. Regner stærkt med at komme forbi imorgen med pengene :) Mig og min kæreste er klar ihvertfald :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2007 Hej Nagi. Du er velkommen.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2007 Vi kommer også forbi i morgen med spir - hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2007 Vi kommer også forbi i morgen med spir - hehe Lyder godt. i er velkommen.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 Sidste frist. Så er vi nået til absolut sidste frist for tilmelding, om 24 timer altså kl. 21.00 imorgen, lukker vi for tilmeldinger. så skynd dig. eller:cry: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2007 Slut. Så nåede vi frem. I aften kl. 21.00 var sidste frist for tilmelding, og dermed starter arbejdet med de sidste forberedelser til ÅRETS fest.:th2: Vi vil hurtigst muligt orientere jer om de sidste oplysninger efterhånden som de kommer, så kig forbi engang imellem og følg med i forberedelserne. Vi ser frem til en hyggelig aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bo 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Hvornår er festen ? Hei Er festen blevet afholdt ? Vi er nemli interesseret. Bor i Oxie. Har beklageligvis ikke kunne skrive før, da vi har haft problemer med at benytte vores nyoprettet profil. Hilsen Bo&Timie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Er festen blevet afholdt ? Vi er nemli interesseret.Se http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=130363#post18 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bo 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Går ud fra det link var til mig ?? hehe Der vil sige man ikke kan deltage da tilmeldingsfristen var d 20/12 ? Vi bor lige ved Stensåkervägen, så kan sagtens komme forbi med pengene. Bo&Timie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2008 Hej Bo&Timie. Festen bliver afholdt d. 26/1, men på grund af lokalets maximum kapacitet, er der desværre ikke plads til flere i denne omgang. vi regner dog med at der vil blive arrangeret endnu en fest, på et senere tidspunkt, hvor i selvfølgelig er meget velkomne. Følg med her på debatten, der kommer flere.....:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Adresse? Hej, Har man fundet ud af en adresse, hvor festen afholdes:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Så har vi fået planlagt det sidste, så her kommer den seneste opdatering til festen, til de heldige som har tilmeldt sig. Festen afholdes d. 26/1-2008 på Stenåkersvagen 306, Oxie ( Festlokale ) KL. 19.00. Der vil være Kaffe og the samt diverse søde sager til ganen.:p Drikkevarer, det være både de bløde og de HÅRDE,:D medbringes til eget forbrug. Til de som ønsker at benytte offentlig transportmiddel kan oplyses at Bus nr. 1 standser ud for. Vi glæder os til at mødes, til en rigtig hyggelig aften. Med venlig hilsen Festkommiten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2008 vi er lidt uheldige mht børnene hej claus.. det lyder supert... vi bliver desværre nødt til at tage ungerne med, da vores børnepassere er på island... men så må en af os jo bare hyppe tidligt hjem mens i andre hygger... ses..... camilla, ørn og loa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 hej claus.. det lyder supert... vi bliver desværre nødt til at tage ungerne med, da vores børnepassere er på island... men så må en af os jo bare hyppe tidligt hjem mens i andre hygger... ses..... camilla, ørn og loa Jamen lidt ekstra gang i den gør da ikke noget, de er da mere end velkommen de kære små.:) MEN ikke noget af det stærke før mindst 6 år.;) Vi ses... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Medmindre det er en bibel-diskussions-agtig fest, så bør i nok også have lidt musik :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Det kommer der da også, vi har booket Rolling Stones til opvarmning, efterfulgt af aftenens hoved nr. : Sussi & Leo Synd du ikke kommer Gio. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 efterfulgt af aftenens hoved nr. : Sussi & Leo Synd du ikke kommer Gio.Sussi er en sild ...men da jeg 'desværre' ikke bor i Oxie eller omegn, så kunne jeg ikke snige mig med på deltagerlisten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites