Jump to content
Claus54

Fest i OXIE

Recommended Posts

Er det muligt at få en opdate... hvor mange billetter er der solgt:laugh: og som medlem i festudvalget skal det vel lige meddeles at kæresten og jeg også deltager:rolleye:
Hej Mottley. Der er foreløbig solgt små 10 billetter, og der er ca. 20 mere som er reserveret, så det ser fint ud. Jeg skulle mene at der vil blive udsolgt, det kører som sagt efter først til mølle princippet, men vi er jo allerede tilmeldt.:D Det bli´r for VILDT...:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi (min kone og jeg på 31 og 33 år) er flyttet hertil d. 1ste november og vil gerne booke 2 pladser! Hvordan betaler vi? Muligvis kan vi få et andet par med' date=' der bor lige ved siden af, men som ikke er aktive herinde..[/quote'] here you go.... :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Slut. Så nåede vi frem. I aften kl. 21.00 var sidste frist for tilmelding, og dermed starter arbejdet med de sidste forberedelser til ÅRETS fest.:th2: Vi vil hurtigst muligt orientere jer om de sidste oplysninger efterhånden som de kommer, så kig forbi engang imellem og følg med i forberedelserne.:rolleyes: Vi ser frem til en hyggelig aften.:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår er festen ? Hei Er festen blevet afholdt ? Vi er nemli interesseret. Bor i Oxie. Har beklageligvis ikke kunne skrive før, da vi har haft problemer med at benytte vores nyoprettet profil. Hilsen Bo&Timie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Går ud fra det link var til mig ?? hehe Der vil sige man ikke kan deltage da tilmeldingsfristen var d 20/12 ? Vi bor lige ved Stensåkervägen, så kan sagtens komme forbi med pengene. Bo&Timie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Bo&Timie. Festen bliver afholdt d. 26/1, men på grund af lokalets maximum kapacitet, er der desværre ikke plads til flere i denne omgang. vi regner dog med at der vil blive arrangeret endnu en fest, på et senere tidspunkt, hvor i selvfølgelig er meget velkomne. Følg med her på debatten, der kommer flere.....:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi fået planlagt det sidste, så her kommer den seneste opdatering til festen, til de heldige som har tilmeldt sig. Festen afholdes d. 26/1-2008Stenåkersvagen 306, Oxie ( Festlokale ) KL. 19.00. Der vil være Kaffe og the samt diverse søde sager til ganen.:p Drikkevarer, det være både de bløde og de HÅRDE,:D medbringes til eget forbrug.:rolleye: Til de som ønsker at benytte offentlig transportmiddel kan oplyses at Bus nr. 1 standser ud for. Vi glæder os til at mødes, til en rigtig hyggelig aften. Med venlig hilsen Festkommiten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi er lidt uheldige mht børnene hej claus.. det lyder supert... vi bliver desværre nødt til at tage ungerne med, da vores børnepassere er på island... men så må en af os jo bare hyppe tidligt hjem mens i andre hygger... ses..... camilla, ørn og loa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej claus.. det lyder supert... vi bliver desværre nødt til at tage ungerne med, da vores børnepassere er på island... men så må en af os jo bare hyppe tidligt hjem mens i andre hygger... ses..... camilla, ørn og loa
Jamen lidt ekstra gang i den gør da ikke noget, de er da mere end velkommen de kære små.:) MEN ikke noget af det stærke før mindst 6 år.;) Vi ses...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
efterfulgt af aftenens hoved nr. : Sussi & Leo:lol: Synd du ikke kommer Gio.
Sussi er en sild :laugh: ...men da jeg 'desværre' ikke bor i Oxie eller omegn, så kunne jeg ikke snige mig med på deltagerlisten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites