Claus54 10 Anmeld indhold Skrevet October 25, 2007 Halløj, har gået og leget med tanken, om der ikke skulle være grundlag for en FEST, sammenkomst for os danskere i Oxie, så vi kan møde hinanden, og eventuelt skabe nogle nye venner at nyde kaffen med. er der nogle som er friske... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Det kunne være hyggeligt....:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Hej Johan, dejligt at høre at du er frisk. glæder mig til at møde dig. hvis der er andre der skulle have lyst, må i gerne lige lade høre fra jer, da min stue ikke er ret stor, så et selskabslokale vil nok være at foretrække. skulle der være nogle som også er friske på at hjælpe lidt til med det praktiske eller bare nogle gode ideer, er i meget velkomne, jo flere vi er, jo større og sjovere bli´r det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anansie 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Hejsa.. Kæresten og jeg kunne også sagtens være friske! :) (Selvfølgelig afhængigt af om det bliver på en dato hvor vi kan! ) Nogen idé om hvordan det kommer til at foregå? Kommer det til at koste penge, vil det være noget samskudsgilde hvor hver medbringer noget mad, vil det bare være for hyggen - uden spisning - hvor man medbringer egne drikkevarer, eller er det en helt fjerde tanke? :D Vil også gerne hjælpe til, men da jeg har et meget krævende studie, med ufatteligt mange eksamener, er det ikke sikkert tiden er til det, men det kan vi jo se på når datoen er fundet! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mottley 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Hej Vi er med på denne ide, og hvis vi finder en dato.... har vi muligvis et ledigt festlokale:) Dansker fest, lad os drikke os svensker stive :sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Hej Alle. det er da kanon dejligt at der er stemning for en hyggelig aften, hvor vi kan lære hinanden bedre at kende, hvor,hvordan og hvorledes er alt afhængig af om vi bliver 10 eller 100:o men jeg kan da allerede nu se at min stue ikke er stor nok:confused: så det må jo nok blive et lokale et eller andet sted. Mottley, du skriver at i måske har et lokale? skulle vi prøve at mødes, og finde en dato, og evt. et tema,(vild druk-kaffe&kage).:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Jeg vil da gerne give en hånd med planlægningen.....send mig en pm når vi kommer lidt videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Hejsa, vi er også friske......... Kunne være rigtig hyggeligt......:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Vi er med Hejsa, vi er også friske......... skriv 2 på :th2: Hilsen Kim Andersen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Hejsa, vi er også friske......... Kunne være rigtig hyggeligt......:th2: Bor du ikke i Malmø? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Hej Vi er et par der helt sikkert os er friske på engang hygge, hvis datoen passer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Samme her. Frederik & Margith Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Bor du ikke i Malmø? Hej Thomas....... Jeg bor i 23840 Oxie (Malmø)....... :th2: Hvorfor tror du at jeg bor i selve Malmø????? Er det fordi jeg er "kommet" til at skrive Malmø i min "profil"????? Hmmmm, dengang jeg oprettede den vidste jeg ikke at man skelnede mellem Malmø og Oxie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Hej. Hvis der er nogle som ønsker at være med til at arrangere, må i gerne lige sende mig en pm, så vender jeg tilbage til jer hurtigst muligt:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tullee 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2007 Hejsa =) Kunne også godt være frisk hvis datoen passer =) Hilsen Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anja 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2007 Skriv 2 til på! Søren og jeg er helt klart også friske, hvis datoen passer :th2: Og jeg vil gerne hjælpe med det praktiske hvis der stadig mangler hænder :) /Anja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2007 Hej Alle. vi er nogle stykker, som sætter os ned i aften, og lægger rammerne for hvor, hvornår og hvordan ÅRETS fest skal være. det er dejligt der er så mange som er intresserede, og vi håber vi kan leve op til jeres forventninger. der skulle således komme de første meldinger, i starten af ugen...:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Så sker der noget:laugh: Datoen for vores Oxie party er blevet fastsat til d. 26/1-2008 kl. 19.00 Så skulle der være taget højde for julefrokoster og nytårsbranderter. Prisen for at deltage, er sat til 100,-sv. pr. næse. dette beløb dækker lokaleleje, kaffe/the og lidt godter til ganen, samt hvad der ellers skal være. Drikkevare både bløde og hårde, skal medbringes efter eget forbrug:rolleye: Tilmeldingsfristen... er sat til d. 20/12-2007, tilmelding og betaling skal ske til: Maximum antal deltagere er 60, da større lokaler desværre ikke forefindes pt. Vi håber dog at det bliver en så stor succes, at det kan gå hen og blive en årlig tradition, hvor et større lokale så vil være at foretrække:th2: Vi ser frem til en kanon hyggelig aften. Med venlig hilsen Oxie festkommite. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Fest. Hej alle. Fed ide med en fest vi er også på hvis vi kan få ungerne passet.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Konen og jeg kommer. Vi tager en 3-4 liter sprut med. :) Der er så meget til overs fra vores bryllupsfest i sommer - folk drikker nu altså slet ikke som for 10 år siden. Er det fælleshuset i Marietorp, I har booket? Der er nemlig (hvis jeg husker rigtigt) et maksimum på 60 festglade tosser. Vi kommer lige forbi med pengene her én af dagene (bor selv i nr 32), og muligvis kan vi også hive yderligere 2 danske par med, som vi næsten er naboer til (men de er mig bekendt ikke aktive herinde). Jeg hører dem lige ad... Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Konen og jeg kommer. Vi tager en 3-4 liter sprut med. :) Der er så meget til overs fra vores bryllupsfest i sommer - folk drikker nu altså slet ikke som for 10 år siden. Er det fælleshuset i Marietorp, I har booket? Der er nemlig (hvis jeg husker rigtigt) et maksimum på 60 festglade tosser. Vi kommer lige forbi med pengene her én af dagene (bor selv i nr 32), og muligvis kan vi også hive yderligere 2 danske par med, som vi næsten er naboer til (men de er mig bekendt ikke aktive herinde). Jeg hører dem lige ad... Frederik Hej Frederik. kun 4l. sprut, det er vist rigtigt, folk drikker ikke hvad de plejer. det glæder os at i vil komme. nu begynder det at ligne en fest. ja, det er fælleshuset blandt andet, vi har booket et mere med kapacitet til 35, hvis det skulle vise sig at der ikke kommer flere, men det tyder på at 60 nok alligevel er for lille et lokale. Det bliver årets fest... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 vi kommer Hejsan min kone og jeg kommer også, kommer lige forbi med pengene her én af dag. Hilsen Kim Andersen Vi mødes til fodbold i Oxie IF Young-oldboys:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Hejsa, Vi er et par på 29 og 30 år, der flyttede til Oxie i April 2007 fra København. Vi synes, det kunne være sjovt at deltage i denne fest - hvis muligt. Er der stadig plads? Vi bor på Oxievångsvägen, hvilket jeg kan tyde, der er andre i dette forum, der også gør :-) Lad os høre, om der er plads til os til næste års 1. fest. Karina & Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Hejsa, Vi er et par på 29 og 30 år, der flyttede til Oxie i April 2007 fra København. Vi synes, det kunne være sjovt at deltage i denne fest - hvis muligt. Er der stadig plads? Vi bor på Oxievångsvägen, hvilket jeg kan tyde, der er andre i dette forum, der også gør :-) Lad os høre, om der er plads til os til næste års 1. fest. Karina & Søren Hej Karina & Søren. Jo der er stadig nogle pladser ledige, så i er meget velkomne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Hej Karina & Søren. Jo der er stadig nogle pladser ledige, så i er meget velkomne. Hej igen, Så vil vi meget gerne komme Vi kommer forbi med pengene i starten af næste måned. Karina & Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites