Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet October 25, 2007 ...................... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Hvor er kristentosserne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Ude i mørket................... Hvor er kristentosserne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Det er jo mit parti så gider jeg ikke:laugh: Hvor er kristentosserne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Kan man sætte en kategori på som hedder "andre"? Den er altid meget god at have - så kan man som regel se, hvor mange ting man har glemt at tænke på, da man lavede afstemningsmulighederne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Lige pt er der 5 der ville stemme på DF. Det forstår jeg simpelthen ikke. Ikke at jeg vil skabe en størrere debat, men for mig er DF det mest snæversynede, ligusterhæk-parti. Alle os der er flyttet til Sverige bør da om muligt være nogle af de mest openmindede personer ? Hvorfor vælger man et parti som vil ha' alle udlændinge ud af DK og så selv bosætte sig i et fremmede land ? Måske jeg bare har overset en del af deres partiprogram, men det virker da lidt fjollet at stemme på netop DF når man selv gerne vil bo udenlands ? De vil jo helst lukke grænserne for alt og alle ??? Nå, bare mine 2 cents Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Jamen MC Mand.. jeg synes faktisk IKKE at det er det de 100% står for! Jeg her helt enig I at de har nogle problemer med deres udlændingepolitik, men på den anden side synes jeg det er godt at have dem som lidt modvægt på de andre fjolser! Jeg ville stemme på dem fordi jeg ikke støtter venstre og fordi socialdemokratiet er for vattet og Ny Alliance har ikke vist noget endnu omkring hvor de egentlig står.. Så i mit hovede har jeg kun et rigtigt alternativ og det er dem.. MEN de må ikke få mere magt end de har idag.. så går det galt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Der er ingen af dem der fortjener at blive stemt på................ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Jamen MC Mand.. jeg synes faktisk IKKE at det er det de 100% står for! Jeg her helt enig I at de har nogle problemer med deres udlændingepolitik, men på den anden side synes jeg det er godt at have dem som lidt modvægt på de andre fjolser! Jeg ville stemme på dem fordi jeg ikke støtter venstre og fordi socialdemokratiet er for vattet og Ny Alliance har ikke vist noget endnu omkring hvor de egentlig står.. Så i mit hovede har jeg kun et rigtigt alternativ og det er dem.. MEN de må ikke få mere magt end de har idag.. så går det galt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Der bor vel også pensionister og hjemmepleje personale i Sverige. Så det er vel ikke så underligt at Df har fået nogle stemmer :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Wow - NA i front. Vi må gå til Nasseren hvis vi skal have vores stemmeret. Han har sq et helt mandat her, hvis statistikken holder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skaanebo 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Et parti som DF, der går ud i pressen med meldinger om, at Øresundsbroen burde lukkes og paskontrollen genindføres, er vel ikke ligefrem pendlervenligt!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Et parti som DF' date=' der går ud i pressen med meldinger om, at Øresundsbroen burde lukkes og paskontrollen genindføres, er vel ikke ligefrem pendlervenligt!?[/quote'] Næh, især ikke hvis det passede. Pudsigt at Øresundsdebattens brugere gennemgående stemmer borgerligt. Socialdemokratiet er stort set ikkeeksisterende. Nu er der ikke så mange kvinder, der har stemt, så det kan være en del af forklaringen. Men det kunne også tolkes sådan, at de vælgere, der stemmer på venstrefløjen, generelt er utrygge og ønsker at blive beskyttet af samfundet. Det er kvinder, fattige, muslimer, folk på overførselsindkomst og andre svage grupper, der vil have samfundets tunge dyne over sig og stoppet godt ned i kanterne, mens mennesker, der føler sig trygge og tror at det nok skal gå altsammen, stemmer borgerligt. Det er mænd, folk der tjener deres egne penge, de ressourcestærke og sådan nogle, der godt tør at tage chancen at flytte til det farlige udland. Mange tør også godt chance ved at stemme på Ny Alliance, som ingen ved, hvad der er indeni, og ingen ved helt sikkert om Naser Khader i sidste ende støtter en S-regering komplet med venstreislamistisk støtte og SF-ministre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Hvis Ny Alliance får lige så mange stemmer som de gør her på sunddebat, tror jeg det vil lykkes os at give DF et spark i rumpen, så Fogh og Bent kan komme videre med deres liberalistiske politik. Snart kan Kina og andre asiatiske lande det samme som vi mener, vi er gode til. Hvor meget kan vi stille op imod et land der har 1.3 milliarder indbygger, hvis de kan det samme som vi kan? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Næh, især ikke hvis det passede. Pudsigt at Øresundsdebattens brugere gennemgående stemmer borgerligt. Socialdemokratiet er stort set ikkeeksisterende. Nu er der ikke så mange kvinder, der har stemt, så det kan være en del af forklaringen. Men det kunne også tolkes sådan, at de vælgere, der stemmer på venstrefløjen, generelt er utrygge og ønsker at blive beskyttet af samfundet. Det er kvinder, fattige, muslimer, folk på overførselsindkomst og andre svage grupper, der vil have samfundets tunge dyne over sig og stoppet godt ned i kanterne, mens mennesker, der føler sig trygge og tror at det nok skal gå altsammen, stemmer borgerligt. Det er mænd, folk der tjener deres egne penge, de ressourcestærke og sådan nogle, der godt tør at tage chancen at flytte til det farlige udland. Mange tør også godt chance ved at stemme på Ny Alliance, som ingen ved, hvad der er indeni, og ingen ved helt sikkert om Naser Khader i sidste ende støtter en S-regering komplet med venstreislamistisk støtte og SF-ministre. HAHAHA.... Den skal du nok få nogle tæsk for Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skaanebo 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Næh, især ikke hvis det passede. Jeg fornemmer en vis skepsis over for, hvad DF rent faktisk har været ude at sige i pressen om emnet, så jeg skynder mig at henvise til en række pressemedelser og udtalelser i pressen: http://www.danskfolkeparti.dk/Sæt_en_broklap_i_Øresundsbroen.asp http://www.danskfolkeparti.dk/Schengen_-_bandernes_slaraffenland.asp http://www.arbejderen.dk/index.aspx?F_ID=23808&TS_ID=1&S_ID=37&C_ID=194 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 At sætte en klap i broen er jo ikke det samme som at lukke den. Og man skal nok ikke tage det heeeelt bogstaveligt. Det er jo et led i DF's tilbagevendende drilleri over for Sverige, det faste skræmmebillede for konsekvenserne af uhæmmet masseindvandring og dårlig integration. Hvis de genindfører paskontrollen, bliver man nødt til at have et pas, and so what. Men nu bliver det jo ikke gennemført og i givet fald ville man nok beholde den nordiske pasunion, der jo har en anden historie end Schengen. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Lige pt er der 5 der ville stemme på DF. Det forstår jeg simpelthen ikke. Jeg fatter heller ikke dem der stemmer på NA Et parti uden et klart valg program, der nu prøver at hente flere stemmer ved at opstille semi-kendte danskere uden større politisk baggrund (Malou Aamund, Jørgen Poulsen etc) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skaanebo 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 At genindføre paskontrol ved grænsen vil nok gøre livet en del surere for pendlerne, da det jo så vil medføre længere bilkøer ved broen, ligesom jeg kan forestille mig, at togpenderne nok får andet at klage over end blot forsinkede tog:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Jeg fatter heller ikke dem der stemmer på NA Et parti uden et klart valg program' date= der nu prøver at hente flere stemmer ved at opstille semi-kendte danskere uden større politisk baggrund (Malou Aamund, Jørgen Poulsen etc) Tja...havde de hevet Frank Hvam, Anders Lund Madsen og Breinholt ind, så ville de få et valg som få før dem :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Hvad med Enhedslisten... De er i mine øjne bestemt ikke stuerene... De har en folketingskandidat, alle ved hvem hun er, som synes det er helt i orden, at irakere skyder på danske soldater... Eller Enhedslistens Frank Aaen (tidligere kommunist) nærmede sig betænkeligt en overtrædelse af FNs tortur-definition, da han krydsforhørte en fange i det berygtede Pul-e-Charki-fængsel i Kabul. Det er iøvrigt ikke så pudsigt, at størstedelen her stemmer borgerligt, da folk på overførselsindkomst (SU og pension undtaget) næppe har den store interesse i at flytte til Sverige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Eftersom vi er umyndiggjort og sat uden for demokratiet, bør vi vel mere end nogen andre, sætte ekstra pris på retten til at stemme på dem vi har lyst til?? Det er vel det demokratiet handler om?? Uden at nævne navne er så der fandme mange partier jeg ikke selv kunne drømme om at stemme på:) Lad folk nu stemme på dem de har lyst til!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Eftersom vi er umyndiggjort og sat uden for demokratiet, bør vi vel mere end nogen andre, sætte ekstra pris på retten til at stemme på dem vi har lyst til?? Det er vel det demokratiet handler om?? Uden at nævne navne er så der fandme mange partier jeg ikke selv kunne drømme om at stemme på:) Lad folk nu stemme på dem de har lyst til!!!! Jo men debat er da altid sundt - vi bliver heldigvis ikke alle enige, det ville nu også være kedeligt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Det er iøvrigt ikke så pudsigt' date=' at størstedelen her stemmer borgerligt, da folk på overførselsindkomst (SU og pension undtaget) næppe har den store interesse i at flytte til Sverige...[/quote'] Plejer ellers ikke deltage i disse politi-ske diskussioner..... Men det er altså ikke alle folk der har penge der stemmer borgerligt....der findes også folk med penge der trods alt er fornuftige ;) Hihi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Jeg fatter heller ikke dem der stemmer på NA Et parti uden et klart valg program' date= der nu prøver at hente flere stemmer ved at opstille semi-kendte danskere uden større politisk baggrund (Malou Aamund, Jørgen Poulsen etc) Jeg er enig i at semi-kendte ikke vejen frem, det er jo tidligere set med Susanne Bjerrehus (!!!!!) hos de konservative... MEN, NA kan gøre at vi beholder en borgelig regering uden indflydelse af DF og det må vist være målet. De Radikale har meldt ud at de helst ser Helle Thorning Smidt som statsminister... Det gør jeg så ikke ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites