BS 4 Anmeld indhold Skrevet October 24, 2007 Et billede fra jobbet idag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 :D Arbejder du der ?Bladene fik den farve, efter Brian var oset forbi i sin brændstoffyldte og forurenende 18-wheeler. (var billedet taget den anden vej, så havde den stået dér og fyldt det meste af vejen :p) Spøg til side - ja, det er en flot (og kold) årstid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 :D Arbejder du der ? Smukt er det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Jeps, det er sgu en dejlig tid nu... nyd det mens det varer, for snart starter den "kolde sommer" :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Hvor er billedet taget henne ?.........:) Mit bud er Kongevejen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Hvor er billedet taget henne ?.........:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Mit bud er Kongevejen... I så fald er kongevejen blevet en del smallere siden jeg var der sidst. ( I MORGES) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Kan ikke helt huske hvad vej jeg kørte igår men skulle fra Rågeleje til Humlebæk og kørte ad Nordre strandvej men kan ikke huske om det var Esrumvej eller Skindersøvej jeg kørte ned ad :D Men hælder faktisk mest til Skindersøvej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Lulumlalej....tjulahopsasa................... Mit bud er Kongevejen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 I så fald er kongevejen blevet en del smallere siden jeg var der sidst. ( I MORGES) ;) Du har ret .... et spor mere .... så var den næsten gået.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Solsikke80 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Jeg tog det her billede i Kalmar i mandags. Jeg bor ikke i Kalmar, vi var bare på mini-ferie. Dejligt var der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Mit bud er Kongevejen... Hvor er billedet taget henne ?.........:) I så fald er kongevejen blevet en del smallere siden jeg var der sidst. ( I MORGES) ;) Kan ikke helt huske hvad vej jeg kørte igår men skulle fra Rågeleje til Humlebæk og kørte ad Nordre strandvej men kan ikke huske om det var Esrumvej eller Skindersøvej jeg kørte ned ad :D Men hælder faktisk mest til Skindersøvej. Alle sammen fejlbud Altså lige pånær mit eget :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Du har ret .... et spor mere .... så var den næsten gået.... Ja også en oversize cykel/gangsti hvor Fætter-BR soldaterne render hver anden morgen:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites