credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Jeg brækker mig over når en dansker flytter til Sverige og prøver at være mere svensk end dansk. Stop hov, pas vent, pause! Du har da misforstået alt, hvad der har med integration at gøre. Det vil sige, du brækker dig over, når en eksempelvis iraner flytter til Danmark og prøver at være mere dansk en iransk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Kamal Qureshi er en god dansker for mig.:th2: Ham kan jeg godt lide....Der er ikke noget værre end når en udlænding prøver at være mere dansk end en der hedder Søren' date=' Mads, Rune...[/quote'] På hvad måde er ovenstående herres integration mon anderledes end Naser Khaders?? Det skulle vel aldrig være partifarven der gjorde, at han var mere spiselig? Hvis du kunne komme med nogle ordentlige argumenter fremfor bare at tale grimt om folk, som du ikke kan lide eller er uenig med, så kunne det være, at det var værd at lytte til. Som det er nu er det jo det rene gang ingenting.... For eksempel er det da noget mere reelt at sige, at man er mere enig med KQ's politik end NK's - fair nok. Det andet viser blot en mangel på gode argumenter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Stop hov, pas vent, pause! Du har da misforstået alt, hvad der har med integration at gøre. Det vil sige, du brækker dig over, når en eksempelvis iraner flytter til Danmark og prøver at være mere dansk en iransk? Gredde > opgiv at diskutere med ham, har er håbløs. Vi kender jo allesammen den der med at "man bider den hånd, der fodrer en". Det forekommer mig, at være tilfældet med den "herre". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites