Simon Irgens 10 Anmeld indhold Skrevet October 24, 2007 Hvordan får man tilbagebetalt skat, feriepenge osv fra sit gamle danske arbejde når man både bor og skal til at arbejde i Sverige nu? Beholder fortsat min nuværende konto i DK. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette. Simon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Hvordan får man tilbagebetalt skat, feriepenge osv fra sit gamle danske arbejde når man både bor og skal til at arbejde i Sverige nu? Beholder fortsat min nuværende konto i DK. Simon Hvis du er berettiget til at få Skat tilbage bliver det inbetalt på din nem konto efter Told og Fnat har gennemgået din selvangivelse. Vedr. feriepenge er det normale at man ved flyt til udlandet får udbetalt sine indestående feriepenge. Hvis det er en feriefond der administrerer dine feriepenge så skal du sende dem bevis på at du står i det svenske folkeregister (det kan også väre tilstäkkeligt at du ber dem om at udbetale pengene.) Ring og spörg dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Hvis du er berettiget til at få Skat tilbage bliver det inbetalt på din nem konto efter Told og Fnat har gennemgået din selvangivelse. Vedr. feriepenge er det normale at man ved flyt til udlandet får udbetalt sine indestående feriepenge. Hvis det er en feriefond der administrerer dine feriepenge så skal du sende dem bevis på at du står i det svenske folkeregister (det kan også väre tilstäkkeligt at du ber dem om at udbetale pengene.) Ring og spörg dem. That was all I needed. Tusinde tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites