Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Er der ikke noget med at man skal ha' boet en given periode i dk inden man får tilsendt en stemmeseddel???? Ellers skal vi allesammen da hjem for en 3 ugers tid.....Jeg har nu tænkt mig at stemme. Man skal jo bare have sig en adresse i Danmark. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Måske er det meget godt at visse folk ikke har stemmeret ;) ..... yes yes...... Det bliver vi nok aldrig enige om... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Er der ikke noget med at man skal ha' boet en given periode i dk inden man får tilsendt en stemmeseddel???? Ellers skal vi allesammen da hjem for en 3 ugers tid..... Så vidt jeg ved, står der ikke noget om en given periode i Grundloven eller i valgloven. Nu har jeg så selv haft folkeregisteradresse i Danmark i et stykke tid af forskellige årsager, så jeg regner med at få et valgkort. Forslag til civil ulydighedsaktion: (Brænde en bydel? Nej, Ditte, ikke mere.) Nej, alle pendlerne flytter bare ind på Christiansborg Slotsplads nr. et ved siden af fredsvagterne i et telt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Hahahahahahahahaahahahahahaha.......... Det kunne fandme da være det fedeste!!!! Er du gal Ilmar ville rive sig i skægget over at se alle pengene flytte hjem igen.....................Så vidt jeg ved, står der ikke noget om en given periode i Grundloven eller i valgloven. Nu har jeg så selv haft folkeregisteradresse i Danmark i et stykke tid af forskellige årsager, så jeg regner med at få et valgkort. Forslag til civil ulydighedsaktion: (Brænde en bydel? Nej, Ditte, ikke mere.) Nej, alle pendlerne flytter bare ind på Christiansborg Slotsplads nr. et ved siden af fredsvagterne i et telt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Måske jeg skulle overveje flygtningestatus:o Ja, for nu kan man vist få sig en fed gratis lejlighed ude i byen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Hmm... ingen idé i at flytte ind på Christiansborg Slotsplads 1 da det er Finansministeriet. Derudover ingen grund til at mænge sig med fredsvagterne - ingen grund til at de latterlige tosser skal ødelægge en god sag. Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ditte 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 Regler for stemmeret?? Hejsa Vi er mere eller mindre nye her i Sverige (flyttede til Lund i starten af året..) og vi havde egentlig forstået det sådan, at man godt må stemme til det danske folketingsvalg inden for de første to år man bor i Sverige, men skal vist søge om det... Er der nogen, der ved noget om dette??? Hilsen Michael og Ditte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 vi havde egentlig forstået det sådan, at man godt må stemme til det danske folketingsvalg inden for de første to år man bor i Sverige, men skal vist søge om det... Er der nogen, der ved noget om dette??? http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=10805 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anansie 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 Hejsa Vi er mere eller mindre nye her i Sverige (flyttede til Lund i starten af året..) og vi havde egentlig forstået det sådan, at man godt må stemme til det danske folketingsvalg inden for de første to år man bor i Sverige, men skal vist søge om det... Er der nogen, der ved noget om dette??? Hilsen Michael og Ditte Så vidt jeg har forstået det må man gerne stemme indenfor de to første år, hvis man vel at mærke har planlagt at flytte tilbage til DK indenfor disse to år, og man kan dokumentere dette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites