Mulde 10 Anmeld indhold Skrevet October 24, 2007 Det eneste mini-put-mindste lyspunkt ved ikke at måtte stemme i DK er, at man så med god samvittighed kan undlade at se valgudsendelser... :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Så går der rygter om valg i DK Fogh udskriver valg i dag 09:51 | Statsminister Anders Fogh Rasmussen trykker i dag på valgknappen. Regeringen er ekstraordinært indkaldt i Statsministeriet kl. 11:15. fra Berlingske.dk: http://www.berlingske.dk/article/20071024/danmark/71024028/ Fedt, vi kan jo ikke stemme Mit bud er, at så vinder det røde kabinet (desværre). Nu går det jo godt, få arbejdsløse, overskud på betalingsbalancen, statsgælden nedbragt, så er der jo tradition for, at alt det skal sættes over styr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Kanske vi hurtigt kan få en ny overborgmester, men det bliver nok ikke bedre hvis det røde kabinet vinder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Det eneste mini-put-mindste lyspunkt ved ikke at måtte stemme i DK er' date=' at man så med god samvittighed kan undlade at se valgudsendelser... :o[/quote'] Gang på gang kan jeg se mig selv diskutere politik, og kort efter komme i tanke om, at det kan være fuldstændig ligegyldigt, eftersom jeg ikke kan stemme. Det gør mig arrig! For vi bør alle have indflydelse og mening om vores demokrati og det er en pligt mere end en ret at stemme, når man lever i et demokrati! Jeg har tænkt mig at blive ved med at se valgudsendelser, for jeg har ikke tænkt mig at holde op med at have en holdning og mening. En eller anden dag får vi vel vores stemmeret tilbage... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Tror sgu ikke på det før jeg hører det fra Hr. Rasmussens egen mund..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Åh nej Skal vi så igennem denne dräbende debat igen om stemmeret for udvandrere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 hehe tvivlsomt, men måske;) De sidder åbenbart hos P3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Yes... og næste emne er forskudsopgørelse ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Kanske vi hurtigt kan få en ny overborgmester' date=' men det bliver nok ikke bedre hvis det røde kabinet vinder [/quote'] Et folketingsvalg vil da ikke ændre noget på Københavns Rådhus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Man kan altid håbe... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Hvor bor du ? Bor du i Köbenhavn ? Kanske vi hurtigt kan få en ny overborgmester' date=' men det bliver nok ikke bedre hvis det røde kabinet vinder [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 nope....malmö... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Nu skulle det være bekræftet af fødevareministeren...... Fucking hell.......Nu går det hele til rotterne.................... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 http://ekstrabladet.dk/112/article351330.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Jeg tror sku Fogh bliver sidene og at han selv kan vælge om det skal være med støtte fra Pia K eller Nassar Khader. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Jeg tror sku Fogh bliver sidene og at han selv kan vælge om det skal være med støtte fra Pia K eller Nassar Khader. Kloge folk i radioen mener det samme....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Hehe vi hører 100 FM og der er ihvertfald ikke nogen kloge folk:sick: Kloge folk i radioen mener det samme....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Hehe vi hører 100 FM og der er ihvertfald ikke nogen kloge folk:sick: De sidder åbenbart hos P3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Så er det vist mere end bare rygter: http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-9089481.html?forside Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Hvordan kan Credde ha' startet det her emne, men Mulde ha' det første indlæg?????? Er der noget med sikkerheden herinde???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Ja på knap så kloge 100 FM siger at Fogh udskriver valg her kl 13 i folketings salen. Så kan vi ærge os over igen at vi ikke kan stemme:sick: Så er det vist mere end bare rygter: http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-9089481.html?forside Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Jeg ville nu bare i al ydmyghed have mulighed for at have medbestemmelse på, HVEM og HVAD mine skattekroner går til, når nu jeg tilfældigvis stadig er dansk statsborger og arbejder i DK ...... Måske jeg skulle overveje flygtningestatus:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Måske meget godt med minus stemmeret Måske er det meget godt at visse folk ikke har stemmeret Man kan altid håbe... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Man behøver jo kun at bo der på valgdagen. (denne meddelelse er sendt kl. 14.40 og ikke 14.14, det er derfor den ikke rigtig giver mening.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Jeg har nu tænkt mig at stemme. Man skal jo bare have sig en adresse i Danmark. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites