Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Selv tak til alle ! Og sikke mange billeder der var af Suzanne med baby på armen, ser godt ud va Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Og sikke mange billeder der var af Suzanne med baby på armen' date=' ser godt ud va Brian [/quote']*hæhæ*...sjovt nok en detalje jeg også lagde mærke til. Suz har julelys i øjnene, og Brians finger stritter gevaldigt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Lidt billeder fra arrangementet Meget flotte billeder :th2: Må man ikke få at vide hvem er hvem? Ikke navne, bare nick-names... Pics nr.1 og 2 BS og konen? :) Pic nr. 3 Miss C.? jo!? :) Pic nr.4? Pics 6 og 8? Flot, flot :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Selv tak til alle ! Og sikke mange billeder der var af Suzanne med baby på armen, ser godt ud va Brian *hæhæ*...sjovt nok en detalje jeg også lagde mærke til. Suz har julelys i øjnene' date=' og Brians finger stritter gevaldigt ;)[/quote'] I er nok de sjoveste mennesker jeg kender! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 I er nok de sjoveste mennesker jeg kender! Så er det da heldigt at du kender os ik :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 I er nok de sjoveste mennesker jeg kender! Jeg kan godt huske den snak, vi havde... Brian, du må sq til at tage dig lidt sammen på den ene eller anden måde!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Miriam og Michael:tak for et hyggeligt arrangement - som I kan se, synes jeg ikke lige,I havde disket op med nok af de lækre ting, så jeg måttet lige en tur i køleskabet..... :o (tusind tak Gio ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 som I kan se' date=' synes jeg ikke lige,I havde disket op med nok af de lækre ting, så jeg måttet lige en tur i køleskabet..... :o (tusind tak Gio )[/quote']Ja...man skal sgu´ være hurtig for at få de gode billeder :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites