Jump to content
Miriam

Den årlige juleglögg 2. dec.

Recommended Posts

Ja, så nærmere vi os igen, og da jeg allerede har fået en del forespørgsler om vi holder noget igen i år, kan jeg jo lige så godt ligge det på allerede nu. I år er det 3. år vi holder det, så nu er det vist gået hen og er blevet en tradition :) Så kom og få et glas Glögg med tilhørende æbleskrive, samt en masse hygge. Vi holder det i år søndag d. 2. dec. kl. 15.00. Adressen er Snäppevägen 10, i Bunkeflostrand. (lidt endnu, i må overleve lidt flytte kasser hist og her da vi jo flytter d. 14 dec. :th2: ) Men jeg er sikker på at det ikke gør det mindre hyggeligt. Af hensyn til indkøb, må i gerne lige tilmelde jer til mig på mail og skrive hvor mange i kommer. Håber på at se en masse igen i år Seneste tilmelding er d. 28 nov. Hilsen Miriam og Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så skynd dig at blive tilmeldt' date=' da jeg kunne godt finde på at sætte en maks på 30 personer på.[/quote']Ja jajjajajaaa...Skal nok, Mor Miriam! ...med andre ord, så er vi nu 20 (læs: tilmelding fra mig...gårddammit!) Jeg forbeholder mig dog retten til tømmermænd, grundet den årlige firmafest lige forinden :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
At du overvejede at droppe det på grund af flytningen' date=' men at Michael mente at 'det er så hyggeligt og så møder man jo også nye mennesker...' :th2: Vi glæder os i hvert fald! :)[/quote'] Det var vist ikke helt sådan det var :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad fan.....skod............har haft lidt travlt med div. ting så jeg havde svedt det ud:scared: ja så kan jeg jo bare lære det, men hvis der er bare lidt plads tilbage evt. carport hehe er vi da klar smukke :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad fan.....skod............har haft lidt travlt med div. ting så jeg havde svedt det ud:scared: ja så kan jeg jo bare lære det' date=' men hvis der er bare lidt plads tilbage evt. carport hehe er vi da klar smukke :love2:[/quote'] Jeg havde jer faktisk allerede på listen, da jeg vidste i kom, men at du bare havde glemt :) Så ingen ko på isen :th2: Til de nysgerrige så er vi 31 voksne, 9 børn og 3-4 spædbørn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg drikker ikke glögg - men jeg æææææl´skar æbleskiver og friskbagt kage - og der var rigeligt af begge dele. Så, endnu en gang, så var det superhyggeligt at tygge julen velkommen hos Mimse & Co. Godt selskab kan jeg ikke få nok af. ...og næste gang skal jeg huske at have en sut med til Bimmer :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites