Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet October 24, 2007 Ja, så nærmere vi os igen, og da jeg allerede har fået en del forespørgsler om vi holder noget igen i år, kan jeg jo lige så godt ligge det på allerede nu. I år er det 3. år vi holder det, så nu er det vist gået hen og er blevet en tradition :) Så kom og få et glas Glögg med tilhørende æbleskrive, samt en masse hygge. Vi holder det i år søndag d. 2. dec. kl. 15.00. Adressen er Snäppevägen 10, i Bunkeflostrand. (lidt endnu, i må overleve lidt flytte kasser hist og her da vi jo flytter d. 14 dec. :th2: ) Men jeg er sikker på at det ikke gør det mindre hyggeligt. Af hensyn til indkøb, må i gerne lige tilmelde jer til mig på mail og skrive hvor mange i kommer. Håber på at se en masse igen i år Seneste tilmelding er d. 28 nov. Hilsen Miriam og Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Super tradition, super hyggeligt - kan anbefales :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Godt man har meldt sig til dette legendariske arrangement :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Kan nok ikke komme som en overraskning men hermed en officiel tilmelding :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Hej M&M, Vi kommer meget gerne (alle 4). Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Hej Miriam.. Jeg er på med 1 styks tilmelding.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 I er her med noteret. Vi er allerede 19 voksne, 4 børn og 2 baby (måske 3 afhængig af fru Futz :) ) Så skynd dig at blive tilmeldt, da jeg kunne godt finde på at sætte en maks på 30 personer på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Så skynd dig at blive tilmeldt' date=' da jeg kunne godt finde på at sætte en maks på 30 personer på.[/quote']Ja jajjajajaaa...Skal nok, Mor Miriam! ...med andre ord, så er vi nu 20 (læs: tilmelding fra mig...gårddammit!) Jeg forbeholder mig dog retten til tømmermænd, grundet den årlige firmafest lige forinden :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 ...med andre ord, så er vi nu 20 (læs: tilmelding fra mig...gårddammit!) Nu var der jo nogle der var hurtigere end dig til at tilmelde sig, så nu er vi 23 inkl dig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Nu var der jo nogle der var hurtigere end dig til at tilmelde sig' date=' så nu er vi 23 inkl dig :)[/quote']...sådan skal det være! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Margith og jeg vil også meget gerne komme. Det var superhyggeligt sidste år. Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Jeg synes det lyder som en hyggelig tradition og jeg vil da gerne dukke op (1 stk.) og sætte ansigt på nogle af alle skribenterne herindefra. Glæder mig allerede :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 Jeg vil også gerne tilmelde mig, det var rigtigt hyggeligt sidste år :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 SÅ lukkes der for tilmeldinger :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 SÅ lukkes der for tilmeldinger :) Det var kvikt! ... er glad for at Michael fik sin vilje... :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 ... er glad for at Michael fik sin vilje... :p I forhold til ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 I forhold til ?? At du overvejede at droppe det på grund af flytningen, men at Michael mente at 'det er så hyggeligt og så møder man jo også nye mennesker...' :th2: Vi glæder os i hvert fald! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 At du overvejede at droppe det på grund af flytningen' date=' men at Michael mente at 'det er så hyggeligt og så møder man jo også nye mennesker...' :th2: Vi glæder os i hvert fald! :)[/quote'] Det var vist ikke helt sådan det var :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 Hvad fan.....skod............har haft lidt travlt med div. ting så jeg havde svedt det ud:scared: ja så kan jeg jo bare lære det, men hvis der er bare lidt plads tilbage evt. carport hehe er vi da klar smukke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 Hvad fan.....skod............har haft lidt travlt med div. ting så jeg havde svedt det ud:scared: ja så kan jeg jo bare lære det' date=' men hvis der er bare lidt plads tilbage evt. carport hehe er vi da klar smukke [/quote'] Jeg havde jer faktisk allerede på listen, da jeg vidste i kom, men at du bare havde glemt :) Så ingen ko på isen :th2: Til de nysgerrige så er vi 31 voksne, 9 børn og 3-4 spædbørn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Tak for glögg og 'skiver. Vi måtte gå lidt tidligt, idet vi havde en del på programmet for i dag, men det var hyggeligt lige endnu en gang at få sat ansigt på folk. Frederik & Margith Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Også tak fra os Endnu en gang tak til Miriam og Michael for det gode initiativ!! Og dejligt at se ansigterne bag diverse alias herfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Jeg drikker ikke glögg - men jeg æææææl´skar æbleskiver og friskbagt kage - og der var rigeligt af begge dele. Så, endnu en gang, så var det superhyggeligt at tygge julen velkommen hos Mimse & Co. Godt selskab kan jeg ikke få nok af. ...og næste gang skal jeg huske at have en sut med til Bimmer :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2007 Taaaark for glögg, æbleskiver ad lib og hvad i ellers bød på. Super dag det blev til...vi ser allerede frem til næste år :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2007 Lidt billeder fra arrangementet (Hvis du bliver spurgt om password, så brug sunddebat) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites