Jump to content
skallstorp

Metallica Jam 2 Nov

Recommended Posts

Ja, de sidste par gange der har været J-dag i Amager Bio, der har vi jo kun været 2-3 stykker herfra der har givet til kende at vi er der a1264.gif Jeg kommer næste fredag, til dette årlige super arrangement med Metallica Jam og julebryg! I år kommer Breakin' The Law (Judas Priest Jam) også og spiller, men håber ikke det bliver alt for længe de spiller... Til gengæld må Metallica Jam gerne spille de 2 timer og 20 min de plejer o65.gif Vi ses i baren! r98.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skilte med Sundsdebat Vi må simpelthen have et skilt på der står sundsdebat :rolleye: Men da jeg skal fölges med din kollega Kim, så er der vel en chance for at han kan pege dig ud.

Ja' date=' de sidste par gange der har været J-dag i Amager Bio, der har vi jo kun været 2-3 stykker herfra der har givet til kende at vi er der [img']http://www.langkawi.dk/smileys/a1264.gif Jeg kommer næste fredag, til dette årlige super arrangement med Metallica Jam og julebryg! I år kommer Breakin' The Law (Judas Priest Jam) også og spiller, men håber ikke det bliver alt for længe de spiller... Til gengæld må Metallica Jam gerne spille de 2 timer og 20 min de plejer o65.gif Vi ses i baren! r98.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi må simpelthen have et skilt på der står sundsdebat :rolleye: Men da jeg skal fölges med din kollega Kim' date=' så er der vel en chance for at han kan pege dig ud.[/quote']Ellers ved jeg jo hvem du er nu, så jeg kan pege dig ud:D , hvis ellers Toft gider have mig medb42.gif:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg sikker på at finde jer. Jamen så er jeg jo sikker på at finde jer ! Hyggeligt at du også skal med :) Og vil han ikke have dig med så kan du jo bare fölges med os :laugh: Vi tager på Rimini og spiser först, vil du/I med ?

Ellers ved jeg jo hvem du er nu' date=' så jeg kan pege dig ud:D , hvis ellers Toft gider have mig med[img']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men da jeg skal fölges med din kollega Kim' date=' så er der vel en chance for at han kan pege dig ud.[/quote'] Ja der skulle være en chance for at min køremakker ved hvem jeg er :) ....................o35.gif Det lyder som en plan z043.gif Hvor mange er der bestilt bord til, eller bliver vi bare fire næb?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rimini Ja jeg hörer at i deler bil denne uge :rolleye: Jeg har ikke bestilt bord endnu (Öh, Kim ved slet ikke noget om det) Vi er fire pers (incl Kim, han ved det bare ikke ) Mig og min tossede veninde og en SAS mek tosse. Lyder som meget SAS snak hvis I skal med :sick: Skal jeg bestille til jer også ?

Ja der skulle være en chance for at min køremakker ved hvem jeg er :) Det lyder som en plan z043.gif Hvor mange er der bestilt bord til, eller bliver vi bare fire næb?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har ikke bestilt bord endnu (Öh' date=' Kim ved slet ikke noget om det) Vi er fire pers (incl Kim, han ved det bare ikke ). [/quote'] Jo, Kim ved skam godt hvad han skal næste fredag, det gjorde han da i aftes da vi kørte hjem fra arbejde ;) Fint nok, så er jeg ikke den eneste tosse :th2: Hvorfor tror du vi gider snakke arbejde når vi har fri a1378.gif Ellers kan du jo bare hælde nogle store kolde vaser ned i skakten på os, så vi holder kæft q71.gif Ja, det må du hellere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestiller Jo han ved hvad han skal, men ikke det med spisningen, men det ved han nu ! Godt at min mand ikke skal med, så havde der väret 4 SAS tosser :laugh: Jeg ved at der bliver snakket arbejde, og jo mere der bliver drukket jo värre. Jeg tilbringer 5 dage hvert år på Sweden rock med fly mek tosser, så jeg taler af erfaring :rolleye:

Jo, Kim ved skam godt hvad han skal næste fredag, det gjorde han da i aftes da vi kørte hjem fra arbejde ;) Fint nok, så er jeg ikke den eneste tosse :th2: Hvorfor tror du vi gider snakke arbejde når vi har fri Ellers kan du jo bare hælde nogle store kolde vaser ned i skakten på os, så vi holder kæft Ja, det må du hellere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved at der bliver snakket arbejde' date=' og jo mere der bliver drukket jo värre. [/quote'] Jaja, nu ikke tage sorgerne på forskud, det kan jo være det bliver en hyggelig aften, ik? Jeg har i hvert fald ikke behov for at snakke arbejde når jeg har fri. r90.gif "Come crawling faster - Obey your master" !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godt at min mand ikke skal med, så havde der väret 4 SAS tosser :laugh: Jeg ved at der bliver snakket arbejde, og jo mere der bliver drukket jo värre. Jeg tilbringer 5 dage hvert år på Sweden rock med fly mek tosser, så jeg taler af erfaring :rolleye:
Jeg er kun tosse, så jeg må finde på noget andet at snakke om:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Super.... så mangler jeg bare muligheden for et lift hjem
Der kan ikke være meget mere end 15 min kørsel på en cykel hjem fra Svågertorp :thumbup: Jeg ved vi er nogle stykker der er med toget, så hvis DSB ellers giver et lift hjem fra DK, så kan du nok få en ståplads et sted i en vogn ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der kan ikke være meget mere end 15 min kørsel på en cykel hjem fra Svågertorp :thumbup: Jeg ved vi er nogle stykker der er med toget, så hvis DSB ellers giver et lift hjem fra DK, så kan du nok få en ståplads et sted i en vogn ;)
Nu er min cykel blevet stjålet og der er 6 km hjem... Hvilket jo KAN være ret langt midt om natten og så på j-dag ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites