Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2007 Ja okay' date=' men de antager ligesom som udgangspunkt at man er "ok", og så kan de finde på at prikke til en hvis de får lyst. og i det tilfælde skal man kunne dokumentere det.[/quote']Stikprøver forekommer sikkert. Og hvis du flytter tilbage igen til DK, så kan de meget let sætte maskineriet igang. Jeg har selv været møllen igennem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2007 Stikprøver forekommer sikkert. Og hvis du flytter tilbage igen til DK' date=' så kan de meget let sætte maskineriet igang. Jeg har selv været møllen igennem.[/quote'] ja okay, det er jo også fair nok. skal man gemme kvitteringerne i mere end et år? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2007 ja okay' date=' det er jo også fair nok. skal man gemme kvitteringerne i mere end et år?[/quote']Er der ikke noget med at de kan gå fem år tilbage i sådanne sager!? I så fald, så er det din pligt at gemme dem lige så længe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2007 Er der ikke noget med at de kan gå fem år tilbage i sådanne sager!? I så fald' date=' så er det din pligt at gemme dem lige så længe.[/quote'] jo det er sikkert rigtigt, absurd man skal gemme sådan nogle latterlige papir lapper så længe, men ok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Nu fylder det jo ikke så meget ;-) tror du kan have et år i et plastik chatek, eller hvordan det nu hedder, Laver min selvangivelse, pakker det i en pose det år, og sætter årstal, og ned i en lille kasse, så har kun den aktuelle mappe fremme for indegående år, så let kan det gøres ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2007 Nu fylder det jo ikke så meget ;-) tror du kan have et år i et plastik chatek' date=' eller hvordan det nu hedder, Laver min selvangivelse, pakker det i en pose det år, og sætter årstal, og ned i en lille kasse, så har kun den aktuelle mappe fremme for indegående år, så let kan det gøres ;-)[/quote'] det er rigtigt, mange ting er faktisk ret nemme hvis man gider at organisere det. det gør jeg bare ikke :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites