Jump to content
Scion

Så flytter jeg til helsingborg, ved nytår!

Recommended Posts

Ja okay' date=' men de antager ligesom som udgangspunkt at man er "ok", og så kan de finde på at prikke til en hvis de får lyst. og i det tilfælde skal man kunne dokumentere det.[/quote']Stikprøver forekommer sikkert. Og hvis du flytter tilbage igen til DK, så kan de meget let sætte maskineriet igang. Jeg har selv været møllen igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stikprøver forekommer sikkert. Og hvis du flytter tilbage igen til DK' date=' så kan de meget let sætte maskineriet igang. Jeg har selv været møllen igennem.[/quote'] ja okay, det er jo også fair nok. skal man gemme kvitteringerne i mere end et år?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja okay' date=' det er jo også fair nok. skal man gemme kvitteringerne i mere end et år?[/quote']Er der ikke noget med at de kan gå fem år tilbage i sådanne sager!? I så fald, så er det din pligt at gemme dem lige så længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der ikke noget med at de kan gå fem år tilbage i sådanne sager!? I så fald' date=' så er det din pligt at gemme dem lige så længe.[/quote'] jo det er sikkert rigtigt, absurd man skal gemme sådan nogle latterlige papir lapper så længe, men ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu fylder det jo ikke så meget ;-) tror du kan have et år i et plastik chatek, eller hvordan det nu hedder, Laver min selvangivelse, pakker det i en pose det år, og sætter årstal, og ned i en lille kasse, så har kun den aktuelle mappe fremme for indegående år, så let kan det gøres ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu fylder det jo ikke så meget ;-) tror du kan have et år i et plastik chatek' date=' eller hvordan det nu hedder, Laver min selvangivelse, pakker det i en pose det år, og sætter årstal, og ned i en lille kasse, så har kun den aktuelle mappe fremme for indegående år, så let kan det gøres ;-)[/quote'] det er rigtigt, mange ting er faktisk ret nemme hvis man gider at organisere det. det gør jeg bare ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites