Jump to content
Guest Supermule

Hvordan slår man 2 jøder ihjel?

Recommended Posts

Guest Supermule

Man smider én ti'er midt imellem dem og ser dem slå hinanden ihjel.....:D Hvordan slår man så 2 katolske præster ihjel???? Man bruger en ung dreng istedet for en ti'er..........:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ja....Dem er der nogle stykker af herinde......:lol:

Enig men ikke sikkert alle tolker det sådan. Du ved jo nogen SKAL misforstå humor!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule
:lol: Ja...... Jeg havde ikke troet på dig, hvis du havde sagt Kabul.......:D
Hvordan slår man 2 dansker ihjel? Man forærer dem 2 enkelt billetter til bagdad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Akhmed - The Dead Terrorist"....som postet andetsteds tidligere idag. Men ok - nok ikke alle der, endnu, har haft tid til at bruge 10 minutter af deres tid på at se et ganske udemærket bugtaler-nummer. *tænk at et sæt øjenbryn kan sætte meget prikken over i´et :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Igen............................. Ikke min vits men Jeff Dunham.......:lol: ;)

Hvordan slår man Brian ihjel? Man behøver ikke gøre noget. Han dør helt af sig selv af grin over egne dårlige vittigheder :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oki. Man behøver ikke gøre noget. Han dør helt af sig selv af grin over Jeff Dunhams dårlige vittigheder n99.gif
Ja, undskyld mig, man kan mene meget om Brians indlæg, men dit indlæg topper da listen over noget af det mest platte jeg længe har læst herinde !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' undskyld mig, man kan mene meget om Brians indlæg, men dit indlæg topper da listen over noget af det mest platte jeg længe har læst herinde !![/quote'] Undskyld mig, men hvorfor? Anina har jo blot taget vittigheden og udskiftet jøde/katolsk præst/dansker med Brian? Givet Brians utrættelige indsats her på forumet som "supermule", er der sikkert et par stykker af os herinde, der fandt lige netop denne variant af vittigheden speciel morsom! :th2: Men husk nu folks, det er altsammen gas - der er ingen af os der i virkeligheden ønsker nogle døde, hverken danskere, jøder, katolske præster eller Brian. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man smider én ti'er midt imellem dem og ser dem slå hinanden ihjel.....:D Hvordan slår man så 2 katolske præster ihjel???? Man bruger en ung dreng istedet for en ti'er..........:rolleyes:
Det var længe siden man kunne hidse en jøde op med en sølle 10'er. Smid en million mellem to jøder og i løbet af nul komma fem så har de begge to hver sin million.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites