Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet October 19, 2007 Man smider én ti'er midt imellem dem og ser dem slå hinanden ihjel.....:D Hvordan slår man så 2 katolske præster ihjel???? Man bruger en ung dreng istedet for en ti'er.......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Hmm mon den ryger ind under Hetz mot folkgrupp eller noget i den stil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Nej .....Humor........:D Hmm mon den ryger ind under Hetz mot folkgrupp eller noget i den stil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Nej .....Humor........:D Enig men ikke sikkert alle tolker det sådan. Du ved jo nogen SKAL misforstå humor! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Ja....Dem er der nogle stykker af herinde......Enig men ikke sikkert alle tolker det sådan. Du ved jo nogen SKAL misforstå humor! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Hvordan slår man 2 dansker ihjel? Man forærer dem 2 enkelt billetter til bagdad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Ja...... Jeg havde ikke troet på dig, hvis du havde sagt Kabul.......:D Hvordan slår man 2 dansker ihjel? Man forærer dem 2 enkelt billetter til bagdad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 "Akhmed - The Dead Terrorist"....som postet andetsteds tidligere idag. Men ok - nok ikke alle der, endnu, har haft tid til at bruge 10 minutter af deres tid på at se et ganske udemærket bugtaler-nummer. *tænk at et sæt øjenbryn kan sætte så meget prikken over i´et Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anina 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Nej .....Humor........:D Hvordan slår man Brian ihjel? Man behøver ikke gøre noget. Han dør helt af sig selv af grin over egne dårlige vittigheder :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Igen............................. Ikke min vits men Jeff Dunham....... ;) Hvordan slår man Brian ihjel? Man behøver ikke gøre noget. Han dør helt af sig selv af grin over egne dårlige vittigheder :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anina 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Hvordan slår man Brian ihjel? Oki. Man behøver ikke gøre noget. Han dør helt af sig selv af grin over Jeff Dunhams dårlige vittigheder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Oki. Man behøver ikke gøre noget. Han dør helt af sig selv af grin over Jeff Dunhams dårlige vittigheder Ja, undskyld mig, man kan mene meget om Brians indlæg, men dit indlæg topper da listen over noget af det mest platte jeg længe har læst herinde !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Ja' date=' undskyld mig, man kan mene meget om Brians indlæg, men dit indlæg topper da listen over noget af det mest platte jeg længe har læst herinde !![/quote'] Undskyld mig, men hvorfor? Anina har jo blot taget vittigheden og udskiftet jøde/katolsk præst/dansker med Brian? Givet Brians utrættelige indsats her på forumet som "supermule", er der sikkert et par stykker af os herinde, der fandt lige netop denne variant af vittigheden speciel morsom! :th2: Men husk nu folks, det er altsammen gas - der er ingen af os der i virkeligheden ønsker nogle døde, hverken danskere, jøder, katolske præster eller Brian. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Man smider én ti'er midt imellem dem og ser dem slå hinanden ihjel.....:D Hvordan slår man så 2 katolske præster ihjel???? Man bruger en ung dreng istedet for en ti'er.......... Det var længe siden man kunne hidse en jøde op med en sølle 10'er. Smid en million mellem to jøder og i løbet af nul komma fem så har de begge to hver sin million. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Men husk nu folks, det er altsammen gas - der er ingen af os der i virkeligheden ønsker nogle døde, hverken danskere, jøder, katolske præster eller Brian. :D Kun katte!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites