Jump to content
Kim Andersen

FC Oxie Young Boys

Recommended Posts

Hvor mange dukkede der så op til træning sidste søndag? Jeg går udfra, at det stadig er på grus (æv), men kunne dog måske godt finde på at dukke op i morgen, hvis tiden tillader det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oldboys. Hej alle oldboys.:th2: Oxie bladet har 21. november gjort reklame for vore oldboys hold, de opfodre alle til, at være med. Så det er jo pragtfuld. Trænings tider i december er søndag den 2 og søndag den. 9 herefter holder vi vinter pause frem til søndag den 20. januar 2008 kl. 14.00 Trænings tider er altid kl. 14.00 hvis ikke andet er meldt ud God jul og godt nytår :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak til de 5 andre gutter som var der i dag' date=' men ingen træner :sad: - heldigt, at der var 2 andre som trænede ved siden af, hvor vi kunne låne en bold.[/quote'] Ja god træning selv om det regnede lidt og blæste lidt :-) Men det kan ikke stoppe os. Mvh A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Kim og Anders Jeg har først nu set at der er sendt mails ud om at træningen idag var aflyst, på grund af vejret. Kan I ikke poste det herinde hvis træningen bliver aflyst!!! Selvom det regnede var det nu en god omgang bold:th2: Uffe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er notorisk boldmongol, men syntes sgu dether er i orden.... 3. halvleg er nok også det der passer mig bedst.... Jeg er med på søndag... (spillede som miniput en stabil venstre innnerwing .... YES, jeg er oldschool oldboys :th2:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oldboys Hej Oldboys. Det er en fejl. Fremover vil eventuelle aflysninger komme på denne side. Da jeg ikke kan komme på søndag pga. arbejde har jeg væske til halsen med søndag d. 9-12 håber det kan rette op på min fejl.:rolleye: Hilsen Kim :D PS. Der er bestilt opklædnings rum til på søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skulle hilse og sige fra Thomas at det var et pænt tyndt fremmøde i dag; han var nemlig den eneste der kom :thumbdown - men sådan er det jo bare
Surt show. Men der har heller ikke været megen information herinde omkring træningen evt. skulle have været aflyst. Det lyder til, at initiativet er ved at dø ud igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Surt show. Men der har heller ikke været megen information herinde omkring træningen evt. skulle have været aflyst. Det lyder til, at initiativet er ved at dø ud igen?
Det kan også ha noget at gøre med at folk har travlt med diverse arrangementer i december måned , nok også derfor der er en lille vinter pause efter d. 9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan også ha noget at gøre med at folk har travlt med diverse arrangementer i december måned ' date=' nok også derfor der er en lille vinter pause efter d. 9[/quote'] Ja, jeg er også klar i januar ... Jeg har ikke haft tid til i december, såh..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan også ha noget at gøre med at folk har travlt med diverse arrangementer i december måned.
Derfor kan man godt meddele herinde at lortet er aflyst pga at man har ondt i skallen efter lørdagens julefrokost, eller pga regn, eller what ever!! Jeg har ventet med at "melde mig til", da jeg lige ville se hvor seriøst det blev i Oxie, på baggrund af tidligere dårlig erfaring med fremmøde. Der har jo de senere år været aftalt bold her på debatten (ikke mindst indendørs arrangeret af Zeni), og fremmødet har sjældent været tilfredsstillende, set i forhold til alle dem der skriver de møder op. Så hvis det hele allerede sejler skævt, ja så ligner det jo alle de andre tiltag der tidligere har været forsøgt iværksat her på debatten. Jeg var gået AMOK hvis det var mig der var ankommet som den eneste til "fast træning søndag kl 14" - latterligt! :thumbdown :thumbdown
Jeg har ikke haft tid til i december' date=' såh..[/quote']Nu er december jo så også snart 3 dage gammel, såh..:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er december jo så også snart 3 dage gammel, såh..:rolleyes:
God fuck damn... Jeg har bare haft så meget at gøre, at jeg regnede med at det var sidste træning igår... Men, det er jo på søndag... Der står jeg der... I mine nye fodboldstøvler :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Kim Da Thomas aldrig er på herinde og jeg kun et par gange eller 3 om ugen må du også gerne fortsat skrive på mailen hvis fodbolden er aflyst. Pft.
Hej alle der er interesseret i fodboldtræningen. Skriv en pm til Soap det er ham der står for mail-medlemslisten og så må det være ham der skal sørge for at der kommer mail og opslag på hjemmesiden hvis der kommer aflysninger. Er du klar på den soap??? jeg var desværre ikke med i søndags og er nok lidt tvivlsom til næste søndag, men hvis det lykkes at overleve snapse angrebet i weekenden kommer jeg :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal personligt køre forbi og hente dig Uffe. 13:40 står du nede på gaden iført støvler og 3 lag tøj... KIM GIVER BAJERE!!! Træningen var ikke aflyst i søndags, men opbakningen var der nok ikke, og den kommer jo nok heller ikke før drivhuseffekten sætter ind.... Jeg får Annika til at køre på søndag så vi kan suge lidt pils...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skal personligt køre forbi og hente dig Uffe. 13:40 står du nede på gaden iført støvler og 3 lag tøj... KIM GIVER BAJERE!!! Træningen var ikke aflyst i søndags, men opbakningen var der nok ikke, og den kommer jo nok heller ikke før drivhuseffekten sætter ind.... Jeg får Annika til at køre på søndag så vi kan suge lidt pils...
endelig har du fået udgangstilladelse :laugh: den lange er nok også klar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer ikke imorgen... Jeg skal lige overveje om jeg overhovedet bør være med... Min kalender for næste år (road racing) kan give mig op til 12 weekender hvor jeg skal køre. Såh, man kan jo ikke ligefrem regne med mig som fast deltager til eventuelle kampe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nyheder fra Young Oldboys Vi har i dag modtaget bolde – driblekegler - markeringssæt skab til div., samt nøgler til omklædningsrum Træningen starter igen søndag den 19. januar 2008 kl. 14.00 Medlemskab er 850,00 svenske for et helt kalender år incl. Forsikring sidste frist for betaling er søndag d. 19. januar 2008 da I skal have et lisenskort skal i huske et pas foto. Oldboys holdet tilmeldes til en pulje I foråret. (turnerings plan kommer) for at være oldboys skal man være 34 år. Vi har ligeledes mulighed for, at tilmelde et senior hold. Så kære venner få fat I alt hvad der kan krybe og gå, vi har brug for spiller og heppe piger God jul og godt nytår Fra Young Oldboys.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

og det er så her, at jeg siger stop, da jeg: er yngre end 34 år og spiller i en anden klub og har derfor licens i den klub. Men held og lykke med projektet, det var da sjovt nok de 2 gange, jeg var til træning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...