Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet October 19, 2007 Jeg skal til møde med Oxie IF torsdag den 25. oktober kl. 17.30 mht. FC Oxie Young Boys De er virker meget positive og imødekommende så jeg tror vores fodboldhold bliver til virkelighed. Oxie IF skal have nogle kontakt personer i form af 1. træner – 1. hjælpetræner og 1. holdleder er der nogle der har mod til dette, så skriv navn – adr. og tlf. til mig så jeg kan have det med torsdag den 25. oktober Hilsen Kim Andersen Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Oxie IF Young-oldboys Holdet: 1. Oldboys Række 2008? Kampe/program/stilling 2008? Kontakt person: Kim Andersen Tlf. 0 406 670 758 mail. kimserupandersen@bredband.net Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 Har du fået nogle af de poster besat som du har søgt efter? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Svar Hej med dig Nej vi mangler en træner og en hjælpetræner. Hilsen Kim Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Oxie IF Young-oldboys Husk der er samling søndag den. 18. november kl. 14.00 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie.:th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2007 Husk der er samling søndag den. 18. november kl. 14.00 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie.:th2: Jeg er klar d. 18/11 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Husk der er samling søndag den. 18. november kl. 14.00 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie.:th2: Hvad niveau og engagement taler vi om her ?? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Svar til Peteomagic Hej Peteomagic Som tidligere skrevet er det for sjovt, der vil komme kampe mht. oldboys turneringen i skåne 2008 samt nogle kampe mod danske oldboys, men vigtigst af alt er det den 3 periode vi glæder os til.:th2: Hilsen Kim Andersen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Young-oldboys Hej til Alle. Der er en meget stor tilslutning af navne til FC Oxie Young-oldboys. For at sætte navne mm. i orden har jeg brug for jeres navne adr. og mailadresse. Det skal sendes til mail: kim_serup_andersen@msn.com Hilsen Kim Andersen Vi ses den 18. november kl. 14 i Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2007 Dette her lyderinteressant! Er det for sent at melde sig til? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Svar til Uffe Hej Uffe Nej det er ikke for sent Oxie IF Young-oldboys er en åben klub den er for alle. Vi mangler personer som vil indgå i leder tema i Oxie IF Young-oldboys på alle niveauer (træner – hjælpetræner og holdleder) det er noget af det vi skal have ordnet den. 18. november. Skriv hvis det har interesse. Hilsen Kim Andersen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Oxie IF Young-oldboys Husk der er samling søndag den. 18. november kl. 14.00 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie Oxie IF Young-oldboys er åben for alle Oldboys fodbold er for sjovt det er socialt samvær, der vil komme kampe mht. oldboys turneringen i skåne 2008 samt nogle kampe mod danske oldboys hold, men vigtigst af alt er det den 3 periode vi glæder os til. Vi mangler personer som vil indgå i leder tema i Oxie IF Young-oldboys på alle niveauer Skriv hvis det har interesse. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Jeg har sendt dig en mail.. og jeg glemte at skrive at jeg ikke kan deltage i mødet da jeg skal til barnedåb i danmark denne dag.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Hvilket alders trin ligger vi på??? Jeg er 27, og vil godt spille lidt for sjov... //Cliff Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Oxie IF 2007-11-01 - Oldboys på gång igen??? Efter danskt intiativ så kan Oxie IF snart ha ett oldboyslag igång igen. Ett gäng med danska intresserad oldboysspelare vill sätta Oxie IF på kartan och träningen startar söndagen den 18/11 14.00 på Oxie IP Grus och alla som är intresserade av att prova på att skapa sig en fortsatt karriär ska komma ner denna dag! Välkomna! Oxie IF Lerbäcksvägen 2 238 31 Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Hej Kim Det lyder meget som om det er rigtigt oldboys hold, det plejer at betyde en alders grænse. Kunne vi ikke få at vide om der er alders grænse og hvad den i så fald er? 2007-11-01 - Oldboys på gång igen??? Efter danskt intiativ så kan Oxie IF snart ha ett oldboyslag igång igen. Ett gäng med danska intresserad oldboysspelare vill sätta Oxie IF på kartan och träningen startar söndagen den 18/11 14.00 på Oxie IP Grus och alla som är intresserade av att prova på att skapa sig en fortsatt karriär ska komma ner denna dag! Välkomna! Oxie IF Lerbäcksvägen 2 238 31 Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 svar til Lynge Hej med dig Jeg har lige fået oplyst at den er 34 år i Sverige hvis man skal spille i en official turnering I træningskampe tror jeg det er som i DK 28 år Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Og som jeg forstår det, så skal vi bare spille trænings kampe, eller bliver holdet tilmeldt en turnering? Jeg er nemlig 30, så kunne være rart lige at vide. Hej med dig Jeg har lige fået oplyst at den er 34 år i Sverige hvis man skal spille i en official turnering I træningskampe tror jeg det er som i DK 28 år Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Jeg er 28 år gammel.. så jeg kan ikke spille i officiel turnering.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Jeg er 28 år gammel.. så jeg kan ikke spille i officiel turnering.. samme her.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 og her samme her.... Og her...... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Oldboys fodbold Så er vi i gang med Oldboys fodbold. Der vil fremover være træning alle søndage kl. 14 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie. Vi arbejder på, at få et omklædningsrum, så pt. må du klæde om hjemme fra. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Vil da også lige indskyde at alle fra 26-27 år og der over skal være velkommen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Hej igen Det lyder til at vi er flere i alderen 27-30, er det ikke muligt at finde en turnerings række hvor alle kan deltage i træning og kampe. Har desværre ikke set indlægget omkring træningen, så mødte ikke op idag // Cliff Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fck4ever 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2007 Så vidt jeg forstod er der en flex-turnering, hvor man må have 27-28 årige med, ellers kan man søge dispensation til et par stykker Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites