Jump to content
Kim Andersen

FC Oxie Young Boys

Recommended Posts

Jeg skal til møde med Oxie IF torsdag den 25. oktober kl. 17.30 mht. FC Oxie Young Boys De er virker meget positive og imødekommende så jeg tror vores fodboldhold bliver til virkelighed. Oxie IF skal have nogle kontakt personer i form af 1. træner – 1. hjælpetræner og 1. holdleder er der nogle der har mod til dette, så skriv navn – adr. og tlf. til mig så jeg kan have det med torsdag den 25. oktober Hilsen Kim Andersen Oxie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Svar til Peteomagic Hej Peteomagic Som tidligere skrevet er det for sjovt, der vil komme kampe mht. oldboys turneringen i skåne 2008 samt nogle kampe mod danske oldboys, men vigtigst af alt er det den 3 periode vi glæder os til.:th2: Hilsen Kim Andersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Svar til Uffe Hej Uffe Nej det er ikke for sent Oxie IF Young-oldboys er en åben klub den er for alle. Vi mangler personer som vil indgå i leder tema i Oxie IF Young-oldboys på alle niveauer (træner – hjælpetræner og holdleder) det er noget af det vi skal have ordnet den. 18. november. Skriv hvis det har interesse. Hilsen Kim Andersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oxie IF Young-oldboys Husk der er samling søndag den. 18. november kl. 14.00 på Lerbäcksvägen 2 i Oxie Oxie IF Young-oldboys er åben for alle Oldboys fodbold er for sjovt det er socialt samvær, der vil komme kampe mht. oldboys turneringen i skåne 2008 samt nogle kampe mod danske oldboys hold, men vigtigst af alt er det den 3 periode vi glæder os til. Vi mangler personer som vil indgå i leder tema i Oxie IF Young-oldboys på alle niveauer Skriv hvis det har interesse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oxie IF 2007-11-01 - Oldboys på gång igen??? Efter danskt intiativ så kan Oxie IF snart ha ett oldboyslag igång igen. Ett gäng med danska intresserad oldboysspelare vill sätta Oxie IF på kartan och träningen startar söndagen den 18/11 14.00 på Oxie IP Grus och alla som är intresserade av att prova på att skapa sig en fortsatt karriär ska komma ner denna dag! Välkomna! Oxie IF Lerbäcksvägen 2 238 31 Oxie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kim Det lyder meget som om det er rigtigt oldboys hold, det plejer at betyde en alders grænse. Kunne vi ikke få at vide om der er alders grænse og hvad den i så fald er?

2007-11-01 - Oldboys på gång igen??? Efter danskt intiativ så kan Oxie IF snart ha ett oldboyslag igång igen. Ett gäng med danska intresserad oldboysspelare vill sätta Oxie IF på kartan och träningen startar söndagen den 18/11 14.00 på Oxie IP Grus och alla som är intresserade av att prova på att skapa sig en fortsatt karriär ska komma ner denna dag! Välkomna! Oxie IF Lerbäcksvägen 2 238 31 Oxie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og som jeg forstår det, så skal vi bare spille trænings kampe, eller bliver holdet tilmeldt en turnering? Jeg er nemlig 30, så kunne være rart lige at vide.

Hej med dig Jeg har lige fået oplyst at den er 34 år i Sverige hvis man skal spille i en official turnering I træningskampe tror jeg det er som i DK 28 år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen Det lyder til at vi er flere i alderen 27-30, er det ikke muligt at finde en turnerings række hvor alle kan deltage i træning og kampe. Har desværre ikke set indlægget omkring træningen, så mødte ikke op idag // Cliff

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...