Jump to content
thn

Benyt IKKE Forex bank

Recommended Posts

Ja der gik ikke længe inden sammenlægningen (kan ikke huske hvem der købte hvem) har sat konkurrencen helt ud af spil. Blev i dag afkrævet 25.- i gebyr for en lille veksling. Det er så åbenbart blevet indført 1/10 :-( Men da jeg opdagede gebyret var handlen selvfølgelig foretaget og hun ville ikke lade det gå tilbage Det var så sidste gang jeg benyttede Forex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det der er det vigtige i denne sammenhæng er vel deres kursskæringer? Jeg skulle lave en international overførsel for nylig hos forex på hovedbanen, fra DK til Brazil. Problemet var bare at de ikke kunne oplyse mig om hvilken kurs der ville blive brugt i Brazil og dermed hvilket beløb der kommer ud i den anden ende. Derfor valgte jeg at aflyse overførslen. Jeg er så igang med at finde en billigere vej, evt via nordnet eller nordea?? Er der nogle som har erfaringer på dette område? I denne her situation skal pengene jo veksles fra DK -> US -> Reais, da de fleste europæiske banker ikke kan omveksle til reais direkte, hvilket jo ville være at foretrække.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites