thn 0 Anmeld indhold Skrevet October 18, 2007 Ja der gik ikke længe inden sammenlægningen (kan ikke huske hvem der købte hvem) har sat konkurrencen helt ud af spil. Blev i dag afkrævet 25.- i gebyr for en lille veksling. Det er så åbenbart blevet indført 1/10 :-( Men da jeg opdagede gebyret var handlen selvfølgelig foretaget og hun ville ikke lade det gå tilbage Det var så sidste gang jeg benyttede Forex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Var det i DK eller SV? Har vekslet efter denne dato i Dk helt uden gebyr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skaanebo 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Få dig et gratis VIP-kort hos X-change - så slipper du for alle gebyrer og får også en bedre vekselkurs end normalt. Alle og enhver kan få kortet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Tak for tipset Skaanebo, så har jeg bestilt et VIP kort hos X-change :th2: /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Jeg takker også for det tip, super :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Det var en SE afdeling. Plejer at være gratis. Det er bare nemmere for mig end DK afdeling. Men x-change kortet er bestilt med det samme :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 det der er det vigtige i denne sammenhæng er vel deres kursskæringer? Jeg skulle lave en international overførsel for nylig hos forex på hovedbanen, fra DK til Brazil. Problemet var bare at de ikke kunne oplyse mig om hvilken kurs der ville blive brugt i Brazil og dermed hvilket beløb der kommer ud i den anden ende. Derfor valgte jeg at aflyse overførslen. Jeg er så igang med at finde en billigere vej, evt via nordnet eller nordea?? Er der nogle som har erfaringer på dette område? I denne her situation skal pengene jo veksles fra DK -> US -> Reais, da de fleste europæiske banker ikke kan omveksle til reais direkte, hvilket jo ville være at foretrække. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites