K.C 10 Anmeld indhold Skrevet October 18, 2007 Vi er 2-3 stykker herinde fra forummet, der har aftalt at mødes fredag d. 2. nov. til lidt spisning på café eller restaurant med efterfølgende bytur og fredagsøl.... Hvis der er andre der har lyst til lidt at deltage skal i være meget velkommne! Man kan naturligvis også bare komme til spisning eller støde til senere, hvis man ikke ønsker at være med til det "fulde" program. Meld jer gerne til - med henblik på bordreservation. Hvis man kender Malmö godt må også gerne komme med forslag og input til spise- og feststeder... Det foretrækkes dog at man selv dukker op og giver en guided tour til Malmös natteliv! :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 giver en guided tour til Malmös natteliv! :p Thygesen hvor er du :-) Jeg er muligvis frisk, men kan først give en meldig i starten af næste uge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Jeg kan højest "støde til senere". (hvorfor er det liiige det kan misforståes!? ...Nå, det siger nok mere om mig, end..ehh...never mind :p) Jeg ser hvordan dagen skrider frem, og handler derefter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Jeg kan højest "støde til senere". (hvorfor er det liiige det kan misforståes!? http://www.sunddebat.com/uploads/emoticons/default_lol.gif' alt=':lol:'>...Nå' date=' det siger nok mere om mig, end..ehh...never mind :p) Jeg ser hvordan dagen skrider frem, og handler derefter. Nej Gio.. også mig.. den misforstod selv jeg ;-) Koustrup: ved ikke lige om jeg kan.. har muligvis en aftale i DK denne dag.. kan jo heller ikke være med hver gang selvom jeg gerne vil :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Nej Gio.. også mig.. den misforstod selv jeg ;-) Koustrup: ved ikke lige om jeg kan.. har muligvis en aftale i DK denne dag.. kan jo heller ikke være med hver gang selvom jeg gerne vil :th2: he he, Gio jeg syntes du skal....ja... nej, jeg mener kom du bare :-) Thygesen, der stod at der skulle bruges en guide - og der er vist kun en som har den "rang" herinde ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
evelyn 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 :-) jEG VIL OGSÅ GERNE DUKKE OP TIL SPISNING OG MØDE NOGLE NYE MENNESKER INDEN JEG DØR AF KEDSOMHED. I siger lige til når I har fundet ud af hvorhenne og hvad tid ellers er der jo masser af spisesteder inde i byen der er ok. :) HILSEN Evelyn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 jEG VIL OGSÅ GERNE DUKKE OP TIL SPISNING OG MØDE NOGLE NYE MENNESKER INDEN JEG DØR AF KEDSOMHED.Arh...det er vel også så drastisk igen!? Har du ikke en kat? :D (meget mærkeligt spørgsmål, egentlig...:o) Jeg forventer snart en horde af mandlige deltagere kommer på banen, eftersom det, indtil videre, ser ud til at blive en ret kvindelig aften :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Arh...det er vel også så drastisk igen!? Har du ikke en kat? :D (meget mærkeligt spørgsmål, egentlig...:o) Jeg forventer snart en horde af mandlige deltagere kommer på banen, eftersom det, indtil videre, ser ud til at blive en ret kvindelig aften :th2: Ja når Thyge nu også har meldt sig ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Eftersom jeg er en af de famøse 2-3 kvinder, der har været med til at tage initiativ til dette, må jeg hellere lige sige at jeg kommer HELT sikkert - og ja, det ville da være super med en guide til byens natteliv. Alternativt må vi jo bare prøve os frem - og tage alle barene fra en ende af Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Ja når Thyge nu også har meldt sig ... Jamen jeg har jo ikke meldt mig.. kan jo ikke denne dag.. desværre.. men hvis du kommer, kommer der jo i hvert fald en tøs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Jamen jeg har jo ikke meldt mig.. kan jo ikke denne dag.. desværre.. men hvis du kommer' date=' kommer der jo i hvert fald en tøs [/quote'] Desværre ... er på afvænning , det er dog længe siden du sidst er set i Malmø by night.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Desværre ... er på afvænning ' date=' det er dog længe siden du sidst er set i Malmø by night....[/quote'] Nej egentlig ikke.. du var bare så fuld at du ikke kan huske det.. men vi mødtes faktisk i lørdags Hvis man ellers kan kalde det lorte sted for Malmö by night.. Nåh men til dem der skal ud kan det anbefales at læse her: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=9163 Der har jeg opsummeret lidt om de forskellige steder og links.. Den er ikke blevet opdateret i nogle måneder men skulle altså være gældende.. Den er selvfølgelig farvet af mine egne erfaringer og musiksmag :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Nej egentlig ikke.. du var bare så fuld at du ikke kan huske det.. men vi mødtes faktisk i lørdags Hvis man ellers kan kalde det lorte sted for Malmö by night.. Ja efter den fodboldkamp var jeg nødsaget til det.. Nå tilbage til tråden, som Thygesen også nævner, vil jeg i hvert fald ikke anbefale KB (Kultur-Bolaget) til en aften ude... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrroad 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Jeg er frisk ! kunne være ret at høre lidt dansk igen!! meld tilbage med tid og sted! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
evelyn 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Til "Gio" :) Nope, no cats men har noget der laver lyde som katte:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2007 Super! Vi mødes et sted på Lilla Torg, evt. Mellow Yellow omkring kl. 19.00 - Så kan man nemlig lige nå at komme hjem fra arbejde inden vi mødes. Man er velkommen til at sende mig en PM for telefon nummer og evt. yderligere oplysninger.... Ellers holder vi Jer orienteret her på sitet skulle der være ændringer i planen. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gitte-M-J 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 super lyder super, hold en plads til mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Will do Hej Gitte, Der holdes en plads til dig.... Vi ses:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bebis 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2007 hey jeg er da også frisk til en tur i byen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ditte 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 God fest Håber I får en rigtig hyggelig aften... Vi er ret ærgelige over, at vi ikke kan komme med, men skal til Jylland... Håber vi kan komme med næste gang.. Hilsen Michael og Ditte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Jeg er klar :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2007 Detaljer... Ja, så er der bestilt bord til alle der har meldt sig til... Vi mødes som sagt på Mello Yello (Lilla Torg) kl. 19.00 - Bord er reserveret i mit navn, Kiki..... Igen....Vil man gerne komme senere på aftenen er man naturligvis mere end velkommen.... Vi ses alle sammen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2007 Som "advaret" om tidligere, så støder jeg til senere :D - er netop hjemvendt fra dagens dont, og skal lige a) under bruseren, b) spille høj musik, c) høvle hårvækst af, d) have noget fast føde i skuffen, e) spille høj musik igen...og så er det sidste punkt ellers f) hitte en hyrevogn. Ses, dér....og jeg er ked af at jeg ikke nåede at lægge min ønskeseddel online :th2: (P.S. Hvor mange nåede vi egentlig op på?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Hvis nogen finder noget velvære og en krop der har det bedre et sted, så hører jeg gerne om det *piv*...mit legeme kæmper med efterdønningerne fra igår :o Udover det, så vil jeg da lige sige tak for en superhyggelig aften/nat. Det er ikke sidste gang vi gør dét! (...og nej, vi skal ikke på Swing Inn igen ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Tak for sidst! Hej alle, det var super hyggeligt! Det var godt med en guided tur i byen - Var også hårdt ramt i går.... men vi må helt sikkert gøre det igen en anden gang! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites