Jump to content
Miriam

Flytt städning

Recommended Posts

Det er jo noget man skal få ens mægler til at klare;) Men ellers kan din mægler sikkert være behjælpelig med at finde et rengøringselskab hvis ikke du vil slippe for det:th2:

Hej Er der nogle der har nogle gode erfaringer, skal jo snart bruge nogle til det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fordi så slipper man selv for at gøre det;) Hvis man presser sin mægler lidt så kan man få det gjort ganske gratis, naturligvis inden de for opgaven.
Jo, men jeg valgte nu at presse ham ned i halvt salær i stedet for, så jeg mener der er penge til at betalte for rengøringen selv :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja halvt sæler er jo ok, dog kommer det jo an på hvad udgangs punktet er;) Men så er det jo også bare at finde en firma til at gøre rent:thumbup:

Jo' date=' men jeg valgte nu at presse ham ned i halvt salær i stedet for, så jeg mener der er penge til at betalte for rengøringen selv :th2:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jeg gør, snak med din mægler han kan helt sikkert hjælpe dig med et firma;)

Ja, og det var jo derfor jeg ville høre om der var nogle herinde som kendte nogle !!!!!!!! Men tak for din ....Nå nej du hjalp jo ikke :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo jeg gør' date=' snak med din mægler han kan helt sikkert hjælpe dig med et firma;)[/quote'] Nu var det jo som jeg skrev for at få, erfaringer fra nogle som selv har brugt et firma. Men der er måske ikke så mange der har solgt hun herover endnu ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man ska flyttstäda om man lämnar en hyreslägenhet också. Jag har själv använt mig av en bekants barn (ungdomar) som behövde lite extrapengar. Flyttstädning är nog ett av ed vanligaste svartjobben som finns...eh...har jag hört... :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites