Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet October 18, 2007 Hej Er der nogle der har nogle gode erfaringer, skal jo snart bruge nogle til det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Det er jo noget man skal få ens mægler til at klare;) Men ellers kan din mægler sikkert være behjælpelig med at finde et rengøringselskab hvis ikke du vil slippe for det:th2: Hej Er der nogle der har nogle gode erfaringer, skal jo snart bruge nogle til det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Det er jo noget man skal få ens mægler til at klare;) Hvorfor........ ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Fordi så slipper man selv for at gøre det;) Hvis man presser sin mægler lidt så kan man få det gjort ganske gratis, naturligvis inden de for opgaven. Hvorfor........ ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Fordi så slipper man selv for at gøre det;) Hvis man presser sin mægler lidt så kan man få det gjort ganske gratis, naturligvis inden de for opgaven. Jo, men jeg valgte nu at presse ham ned i halvt salær i stedet for, så jeg mener der er penge til at betalte for rengøringen selv :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Hehe ja halvt sæler er jo ok, dog kommer det jo an på hvad udgangs punktet er;) Men så er det jo også bare at finde en firma til at gøre rent:thumbup: Jo' date=' men jeg valgte nu at presse ham ned i halvt salær i stedet for, så jeg mener der er penge til at betalte for rengøringen selv :th2:[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Men så er det jo også bare at finde en firma til at gøre rent:thumbup: Ja, og det var jo derfor jeg ville høre om der var nogle herinde som kendte nogle !!!!!!!! Men tak for din ....Nå nej du hjalp jo ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Jo jeg gør, snak med din mægler han kan helt sikkert hjælpe dig med et firma;) Ja, og det var jo derfor jeg ville høre om der var nogle herinde som kendte nogle !!!!!!!! Men tak for din ....Nå nej du hjalp jo ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Jo jeg gør' date=' snak med din mægler han kan helt sikkert hjælpe dig med et firma;)[/quote'] Nu var det jo som jeg skrev for at få, erfaringer fra nogle som selv har brugt et firma. Men der er måske ikke så mange der har solgt hun herover endnu ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Man ska flyttstäda om man lämnar en hyreslägenhet också. Jag har själv använt mig av en bekants barn (ungdomar) som behövde lite extrapengar. Flyttstädning är nog ett av ed vanligaste svartjobben som finns...eh...har jag hört... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Kan anbefale http://www.sveamiljoservice.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Kan anbefale http://www.sveamiljoservice.se/ Ved du hvad deres kvm2 pris er ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Ved du hvad deres kvm2 pris er ? Nope, vi brugte dem for et års tid siden men de var "rimelige" sammenlignet med andre vi fik tilbud fra - og der var intet at sætte en finger på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites