Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet October 18, 2007 Hej Der er stadigvæk et par pladser tilbage på kursus nr. 2 :) Jeg talte med vores instruktør forleden dag, og der er virkelig langt op til lidt sjov :) Så skynd dig at bliv tilmeldt. Her er lidt mere om selve kurset. Det løber af stablen d. 29. november Kl. 15.30, på Køre teknisk anlæg på Amager. Kurset vare 4½ time og indeholder bl.a.: Teori Manøvre på tør vej, ind bremsning / placering / kontrol og slalom Manøvre på glatbane, ind bremsning / placering / kontrol og slalom Samt lidt skæg og ballade Kurset afholdes af en meget erfaren instruktør som vi har brugt før, som også er med på lidt sjov, eller rettere det er ham der laver sjov og ballade Normal prisen på kurset er dkr. 1200,00. Vores pris er dkr. 695,00 pr. pers. for det hele. Der er begrænsede pladser, så det anbefales at tilmelde sig så hurtigt som muligt. Tilmeld dig ved at sende en mail til miriamstilling@hotmail.com. Tilmeldingen er først gældende når pengene er indbetalt på konto nr. 6160 4782401. Så kom og være med til en ny og sjov dag, der med garanti også gør dig til en bedre bilist! Miriam og Michael Stilling Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Der er stadigvæk et par enkelte pladser tilbage, så skynd dig hvis du endnu ikke er tilmeldt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 :rose: TAK Kære Miriam og Michael, Hvor var det bare en super eftermiddag og aften på kørekursus incl. glatbanen. Tusind tak for dette initiativ. Jeg vil også med næste år!!! Også hyggeligt at møde jer andre fra debatten, selv om der ikke var meget tid til hyggesnak. .... og selv om den lille, røde Honda max nåede 78 km og så BREMS, var det stort for mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2007 Kære Miriam og Michael, Hvor var det bare en super eftermiddag og aften på kørekursus incl. glatbanen. Tusind tak for dette initiativ. Jeg vil også med næste år!!! Også hyggeligt at møde jer andre fra debatten, selv om der ikke var meget tid til hyggesnak. .... og selv om den lille, røde Honda max nåede 78 km og så BREMS, var det stort for mig Godt du hyggede dig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
paar1971 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Glatbane kørsel Hej Miriam Jeg er ny herinde, men har nu boet her i 3 år. Har lige købt min første bil og er på udkig efter et glatbane kursus! er der stadig ledige pladser?? Mvh Pia:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Hej Miriam Jeg er ny herinde, men har nu boet her i 3 år. Har lige købt min første bil og er på udkig efter et glatbane kursus! er der stadig ledige pladser?? Mvh Pia:) Hej Pia Min mand ofre sig gerne så du kan få hans plads :) Så skynd dig at indbetale så du er sikker på pladsen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
paar1971 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Glatbane kørsel Hej Miriam og Michael Mange tak - også for "offergaven":th2: Jeg overfører pengene med det samme og ser frem til glatbanekørsel:) Mvh Pia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2007 Hej Miriam og Michael Mange tak - også for "offergaven":th2: Jeg overfører pengene med det samme og ser frem til glatbanekørsel:) Mvh Pia :) vi ses d. 29 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 Hej Så nærmere tiden sig for dem der skal på glatbane på torsdag :) Til dem af jer der ikke har fundet adressen endnu så er den, Amagerlandevej 282, 2770 Kastrup Vi mødes derude kl. 15.30 til gennemgang/teori og der kørsel fra 16-20. Tænkt på at have noget at drikke og evt. en sandwich eller lign. med i bilen, da der ikke er mulighed for at købe noget derude, der bliver heller ikke rigtigt pauser til det :) Jeg ønsker jer alle en god fornøjelse ! Miriam Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 Glæder mig - fik sat vinterskøjterne på igår. :D Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Tak for et super kursus. Det var lærerigt og sjovt at komme lidt ud over bilens grænser. Selvom jeg godt kunne have savnet en gammeldags håndbremse i sidste øvelse :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Tak for et super kursus. Det var lærerigt og sjovt at komme lidt ud over bilens grænser. Selvom jeg godt kunne have savnet en gammeldags håndbremse i sidste øvelse :). Nå det lyder godt, de andre jeg har talt med har også været super positive :) Så det tegner jo godt for næste års kursus :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
paar1971 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Glatbane kørsel Hej Miriam og Michael Også tak for et super kursus herfra - melder mig bestemt under fanen igen, hvis I skulle arrangere det igen. Var bestemt også lærerigt for mig..............Lærte først og fremmest: 1. Skulle have taget et glatbane kursus i forlængelse med det kørekort jeg trak i en butik kaldet DMV i Californien i mine unge dage.... 2. Ak skam og ve............jeg kører som en gammel tante, er og forbliver derfor en højrebane loyalist.... 3. Petersborg Trafikplads er ikke et alternativ for mig, når glatføret melder sig:scared: Endnu tak og en god weekend til jer:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Tak for at arrangere denne aften - det var skønt at få lidt genopfriskning og herligt at se de Michelin A3 man netop har investeret i er pengene værd. Cheers, Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Tak for alt! Også jeg vil melde mig i koret af lovprisninger for dette kursus, som lærte mig: At der er sket meget siden jeg fik mit kørekort for 242 kr - incl. teori, 8 køretimer + lægeerklæring i 1964. At Henrik er en gudsbenået instruktør - selv om hans radioanlæg fungerer "sådär" At Michael har "kol" på hastigheden. Er det ikke bare skønt at få at vide - efter attentatforsøg på ABS-bremsning med undvigemanøve: "Hasighed 65 km - bremselængde 20 meter - 4 kegler væltet - heraf en lastbil. At ligge efter en BMW M3 med 360 HK + en Cooper, når man selv sidder i en Skoda med 150 HK med al elektroniken. At lære håndbremsens betydning i en udskridning på glat is. At være sammen med 16-17 bilister, som kunne få denne aften til at være en fælles oplevelse uanset forudsætninger - både menneskeligt og maskinelt. Jeg melder min svenske hustru til næste kursus. Tak til alle, som var med.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Hej tråd, Ved i om der findes en glatbane i Sverige og om man kan tage et kursus? Jeg vil gerne afprøve hvordan baghjulstrukket bil opfører sig på glatbane Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Hej tråd, Ved i om der findes en glatbane i Sverige og om man kan tage et kursus? Jeg vil gerne afprøve hvordan baghjulstrukket bil opfører sig på glatbane Hej, nej ved ikke hvordan det er i Sverige, men regner med at vi afholder et kursus igen, til efteråret da der er flere der har spurgt os. Så hold øje med vores side hvis du er interesseret www.ms-racing.dk Miriam :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Der ligger en ude ved Bulltofta og en i Svedala. Du kan jo ringe og höre dem ad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Hej! Tak. Det prøver jeg. Jeg kan nok ikke vente til efteråret, Miriam med at komme i gang. Dermed ikke sagt, at jeg ikke også skal prøve til efteråret også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Dette må være Bulltofta : http://www.bulltoftabanan.eu/info.html og det jeg vil have er Halkkörning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Dette må være Bulltofta : http://www.bulltoftabanan.eu/info.html og det jeg vil have er Halkkörning ja, det er den. Det var der, vi var ude til "halkan" - sjovt og skrämmende på samme tid. Jeg så i deres folder, at de også arrangerer private arrangementer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites