Jump to content
Malgre

Fest 27.10.07

Recommended Posts

HEY HEY HEY !!!!.... Rolig nu.. det er vist ikke set siden... uhmmm.... (kan faktisk ikke huske det) så rooolig nu Og, bron... nah.. ALT for mange mennesker... Man kan ikke røre sig derinde (eller få en drink i baren)
apropos drink i baren.... det kan vi måske gøre næste fredag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmmmm.... Gio, stop det her.... ;) ........ Tænk hvis TV2 for får fingrene i det, så har de noget mere at skrive om os
Jeg ser ikke problemet!? ;) Vi singler skal da have nogle fordele...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haha enig der.. Kommer du så? :P
(Gad vide om dette indlæg lander rigtigt med tid og alt!? *hmm*) Om jeg kommer? Nej...eller, jo - men bare ikke lige d. 27 ;) Jeg ville ellers gerne, hvis arbejdet og kalenderen fandt det praktisk - men det gør den ikke. Jeg satser dog på at svinge po-po´en lidt d. 2/11...men det hører en anden tråd til. :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
(Gad vide om dette indlæg lander rigtigt med tid og alt!? *hmm*) Om jeg kommer? Nej...eller, jo - men bare ikke lige d. 27 ;) Jeg ville ellers gerne, hvis arbejdet og kalenderen fandt det praktisk - men det gør den ikke. Jeg satser dog på at svinge po-po´en lidt d. 2/11...men det hører en anden tråd til. :thumbup:
Du burde finde dig et andet job :D Eller.. smide kalenderen ud.. Den er ikke god for dig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du burde finde dig et andet job :D
Det giver smør på brødet og udfordringer i hverdagen. Med andre ord: ikke værst :)
Eller.. smide kalenderen ud..
Er du gal!? Uden den kan jeg jo ikke planlægge den fritid jeg..øh...fritid...*bum-bum*...sikke koldt det er blevet udenfor, hva´! :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det giver smør på brødet og udfordringer i hverdagen. Med andre ord: ikke værst :)Er du gal!? Uden den kan jeg jo ikke planlægge den fritid jeg..øh...fritid...*bum-bum*...sikke koldt det er blevet udenfor' date= hva´! :rolleyes:
Haha.. ja lige nøjagtig.. :P Men.. så god arbejdslyst da.. jeg lover at jeg tænker på dig.. mens jeg nyder et par drinks.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men.. så god arbejdslyst da.. jeg lover at jeg tænker på dig.. mens jeg nyder et par drinks.. :D
Jeg slipper så for tømmermændene imorgen - ikke værst. Men ok...*ak og ve*...orgiet glipper jeg så med bravour *piv*. (...eller er det mig (og Thygesen :rolleyes:) der fokuserer forkert? *lol*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg slipper så for tømmermændene imorgen - ikke værst. Men ok...*ak og ve*...orgiet glipper jeg så med bravour *piv*. (...eller er det mig (og Thygesen :rolleyes:) der fokuserer forkert? *lol*)
Det er muligt i fokusere forkert.. Ikke en ting jeg kan og vil udtale mig om. MEN.. jeg lover dig at vi nok skal holde orgie selv :P God stener derhjemme.. hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites