claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2007 HEY HEY HEY !!!!.... Rolig nu.. det er vist ikke set siden... uhmmm.... (kan faktisk ikke huske det) så rooolig nu Og, bron... nah.. ALT for mange mennesker... Man kan ikke røre sig derinde (eller få en drink i baren) apropos drink i baren.... det kan vi måske gøre næste fredag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Er det ikke J-Dag i DK næste fredag? Og MC-.. muligheden er også at vente til FØRSTE bus og så tage hjem :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Er det ikke J-Dag i DK næste fredag? Det spørger en rutineret dranker som dig da ikke om Men siden du spørger alligevel, så jo det er J-dag næste fredag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 .. er jo ikke et orgie vi skal holde *GG* Sikke en skam. :laugh: :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Sikke en skam. Haha.. ja.. men den kan vi tage en anden gang ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 hmmmm.... Gio, stop det her.... ;) ........ Tænk hvis TV2 for får fingrene i det, så har de noget mere at skrive om os Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Jeg ser ikke problemet!? ;) Vi singler skal da have nogle fordele...:D Haha enig der.. Kommer du så? :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Jeg ser ikke problemet!? ;) Vi singler skal da have nogle fordele...:D Tester lige.. den er da helt gal denne debat.. med tidspunkter og alt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 hmmmm.... Gio, stop det her.... ;) ........ Tænk hvis TV2 for får fingrene i det, så har de noget mere at skrive om os Jeg ser ikke problemet!? ;) Vi singler skal da have nogle fordele...:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 ...så tager jeg sq i byen alene med tøserne LOL:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 ...så tager jeg sq i byen alene med tøserne LOL:thumbup: HEHE.. Gu gør du :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Haha enig der.. Kommer du så? :P(Gad vide om dette indlæg lander rigtigt med tid og alt!? *hmm*) Om jeg kommer? Nej...eller, jo - men bare ikke lige d. 27 ;) Jeg ville ellers gerne, hvis arbejdet og kalenderen fandt det praktisk - men det gør den ikke. Jeg satser dog på at svinge po-po´en lidt d. 2/11...men det hører en anden tråd til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 (Gad vide om dette indlæg lander rigtigt med tid og alt!? *hmm*) Om jeg kommer? Nej...eller, jo - men bare ikke lige d. 27 ;) Jeg ville ellers gerne, hvis arbejdet og kalenderen fandt det praktisk - men det gør den ikke. Jeg satser dog på at svinge po-po´en lidt d. 2/11...men det hører en anden tråd til. Du burde finde dig et andet job :D Eller.. smide kalenderen ud.. Den er ikke god for dig :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Du burde finde dig et andet job :DDet giver smør på brødet og udfordringer i hverdagen. Med andre ord: ikke værst :) Eller.. smide kalenderen ud..Er du gal!? Uden den kan jeg jo ikke planlægge den fritid jeg..øh...fritid...*bum-bum*...sikke koldt det er blevet udenfor, hva´! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Det giver smør på brødet og udfordringer i hverdagen. Med andre ord: ikke værst :)Er du gal!? Uden den kan jeg jo ikke planlægge den fritid jeg..øh...fritid...*bum-bum*...sikke koldt det er blevet udenfor' date= hva´! Haha.. ja lige nøjagtig.. :P Men.. så god arbejdslyst da.. jeg lover at jeg tænker på dig.. mens jeg nyder et par drinks.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Men.. så god arbejdslyst da.. jeg lover at jeg tænker på dig.. mens jeg nyder et par drinks.. :DJeg slipper så for tømmermændene imorgen - ikke værst. Men ok...*ak og ve*...orgiet glipper jeg så med bravour *piv*. (...eller er det mig (og Thygesen ) der fokuserer forkert? *lol*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Jeg slipper så for tømmermændene imorgen - ikke værst. Men ok...*ak og ve*...orgiet glipper jeg så med bravour *piv*. (...eller er det mig (og Thygesen ) der fokuserer forkert? *lol*) Det er muligt i fokusere forkert.. Ikke en ting jeg kan og vil udtale mig om. MEN.. jeg lover dig at vi nok skal holde orgie selv :P God stener derhjemme.. hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 God stener derhjemme.. heheDet gode ved at arbejde hjemme, er at køleskabet er tæt på, og barskabet kun ni skridt væk :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2007 Det gode ved at arbejde hjemme' date=' er at køleskabet er tæt på, og barskabet kun ni skridt væk :th2:[/quote'] Hvor var det du boede????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites