Jump to content
Guest Pablo

Billig Bilforsikring for nybegynder.

Recommended Posts

Guest Pablo

Hej jeg vil bare vide om der er nogle af jer som kender en god billig forsikring til en nybegynder som mig der lige er flyttet til sverige. Jeg har kigget på en BMW 530d fra 2004 til 250000 kr som jeg skal bruge til at pendle med. jeg er 24 år gammel og har haft kørekort siden jeg var 18. Jeg har fået at vide at jo længere tid man har haft kørekort, desto billigere bliver det...passer det? evt kom med et bud på hvor meget det vil koste mig årligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

et bud er alt mellem 1000 kr til 100.000 kr det passer det med hvor lang tid du har haft kørekort, herefter skal du oplyse hvem som skal køre bilen, hvor den er parkeret, hvor langt du kører i den om året, hvilken slags forsikring du skal have på den osv. søg evt. der står udmærket guides herinde hvori alle dine spørgsmål bliver besvaret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Pablo

jeg har brugt søgemaskinen og har fundet et helt hav af bilforsikringer som jeg kontakter imorgen.......Tak Tak... men giv mig lige et bud alligevel..din egen personlige bud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja. Med fri km, din alder og bopæl i Malmö - jeg vil skyde på cirka 25.000 sek årligt for en helförsäkring. BMW er i øvrigt noget af det aller-dyreste at forsikre heroppe. Meeeen - sådan en 530d med StepTronic.. Så er man nu altså også ganske godt kørende! :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Pablo

Det var det jeg frygtede....men under alle omstændigheder ringer jeg til alle de forsikringer som jeg har fundet herinde....Desuden er jeg fordelskunde i Nordea sverige....mener nok at de har en samardejde med Tryg.... Men tusind tak til jer alle!!:th2: :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var det jeg frygtede....men under alle omstændigheder ringer jeg til alle de forsikringer som jeg har fundet herinde....Desuden er jeg fordelskunde i Nordea sverige....mener nok at de har en samardejde med Tryg.... Men tusind tak til jer alle!!:th2: :thumbup:
Er ret sikker på at Vesta vil være billigst for dig, men ring alligevel og give din oplysninger og få hentet tilbud hos så mange forsikrings firma'er som muligt. Du kunne køre dem mod hinanden, når du ringer og forhandler pris. Få styr på hvor meget du køre om året, herefter hvormeget du er villig til at gå ned i Selv risiko, og ring derefter rundt og give samme oplysninger til alle selskaber du har samlet og få et tilbud på forsikring. Det hjælper også meget at samle 3 forsikringer hos samme selskab, Bil, Hjem. Evt. Ulykkes forsikring. Er du fordels kunde hos Nordea får du 20% rabat på liste prisen hos Vesta hvis du samler 3 forsikringer, så husk at oplyse at du er fordelskunde hos Nordea når du ringer til det selskab. Mvh. Caleb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe Caleb, jeg vil da håbe at manden har fået forsikring på sin Bimmer, da dette indlæg er mere eller mindre præcist ét år gammelt!! :laugh: Men anyway, det skader jo ikke at dit råd bliver givet videre, til andre der skulle stå i samme situation, som Pablo. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe Caleb, jeg vil da håbe at manden har fået forsikring på sin Bimmer, da dette indlæg er mere eller mindre præcist ét år gammelt!! :laugh: Men anyway, det skader jo ikke at dit råd bliver givet videre, til andre der skulle stå i samme situation, som Pablo. ;)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Jeg faldt over emnet da jeg søgte efter noget helt andet "Ejer/Bruger forhold" til forsikring. Glemte at jeg havde søgt, og derfor var emnet blandt de øverste på listen, og tænkte må lige besvare ham.. hehe Man skal huske at chekke dato :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites