k.frost66 10 Anmeld indhold Skrevet October 12, 2007 Jeg havde skrevet til et forsikrings selskab for at få et tilbud.... hende som jeg fik tilbudet af på mail skrev jeg tilbage til for at bekræfte at jeg ønske forsikringen, der kom så imidlertid en mail retur "autosvar" om at hun nu er gået på ferie (torsdag 11-10) Jeg skriver så tilo hovedkontoret for at bekræfte mit ønske, men de sender bare en mail retur om at jeg skal ringe her idag inden kl 16:30 altså inden jeg havde fri fra job= ikke muligt at vide ( jeg havde skrevet mit nummer i mailen for menhedensskyld)...... Nå men nu står jeg i det dilemma at når jeg prøver at tegne forsikringen online så skriver den at jeg skal kontakte dem.............hvilket jeg jo ikke kan før på mandag hvor de har åbent, MEN jeg har aftalt at afhente min bil her søndag eftermiddag....... Hvad gør man i sådan et tilfælde ? Håber meget at der er noget som lige har et fedt skud fra hoften Hilsen Kenneth Frost Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2007 Jeg havde skrevet til et forsikrings selskab for at få et tilbud.... hende som jeg fik tilbudet af på mail skrev jeg tilbage til for at bekræfte at jeg ønske forsikringen, der kom så imidlertid en mail retur "autosvar" om at hun nu er gået på ferie (torsdag 11-10) Jeg skriver så tilo hovedkontoret for at bekræfte mit ønske, men de sender bare en mail retur om at jeg skal ringe her idag inden kl 16:30 altså inden jeg havde fri fra job= ikke muligt at vide ( jeg havde skrevet mit nummer i mailen for menhedensskyld)...... Nå men nu står jeg i det dilemma at når jeg prøver at tegne forsikringen online så skriver den at jeg skal kontakte dem.............hvilket jeg jo ikke kan før på mandag hvor de har åbent, MEN jeg har aftalt at afhente min bil her søndag eftermiddag....... Hvad gør man i sådan et tilfælde ? Håber meget at der er noget som lige har et fedt skud fra hoften Hilsen Kenneth Frost er det hos et firma eller privat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
k.frost66 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2007 det er privat handel, ellers have jeg sikkert bare udfyldt noget hos forhandleren og afmeldt det igen, men det kan jeg jo ikke rigtig i dette tilfælde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2007 Jeg tegnede min efter bilkøbet, hvor jeg skrev en mail til vesta om at jeg ville have en forsikring og de skrev tilbage hvornår den skulle gælde fra Den jeg købte bilen af, dækker indtil du har tegnet din (jeg villle dog passe lidt på med at køre for meget rundt) Jeg fik en skrivelse fra vejværket.se at jeg skulle sørge for forsikring, men hvis jeg allerede havde gjort det, kunne jeg se bort fra brevet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites