Futz 12 Anmeld indhold Skrevet October 11, 2007 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article983551.ab Nok en svær pille at sluge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 HA! Nåååååå, hvor er det synd for svenskerne, at han ikke er kommet med. Tröstekram til dem:sick: (=snup en kiks!) Det er på tide de vågner op af deres zlatan-ekstase og ser realiteterne i öjnene:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 HA! Nåååååå' date=' hvor er det synd for svenskerne, at han ikke er kommet med. Tröstekram til dem:sick: (=snup en kiks!)[/quote']Helt enig...nåååårh, små pus :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Uden at være forgabt i hverken svensk fodbold ellr Zlatan vil jeg mene at med flere af navnene på listen er grænsen hårfin. Zlatan kunne lige så godt have været på listen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Jeps men det kunne en spiller som Fabregas også og der er sikkert en del flere andre der kunne være med på listen uden nogen kunne sige noget, men nu skulle de altså vælge 30. Så jeg stemmer med i koret tudekiks til svenskerne;) Uden at være forgabt i hverken svensk fodbold ellr Zlatan vil jeg mene at med flere af navnene på listen er grænsen hårfin. Zlatan kunne lige så godt have været på listen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Nåååårh hvor er det synd for lille Zlatan - I mine øjne er han da en udmærket spiller men heller ikke mere, men der var så sandelig mange andre end Zlatan, jeg hellere ville have på mit fodboldhold, hvis jeg skulle vælge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Er der nogle danskere på listen? :laugh: ZLATAN ER GUD! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Næ er der da nogen Svenskere:confused: Er der nogle danskere på listen? :laugh: ZLATAN ER GUD! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Er der nogle danskere på listen? :laugh: Nope, men ser du os tude:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Danmark har ikke for tiden nogle spillere, som er værdige kandidater til at komme på listen. Der er dog nogle i svøb, som måske engang, hvis de udvikler sig rigtigt, spiller godt osv., kunne kommer på tale til den liste (Daniel Agger, Niclas Bendtner osv.). Edit: glemte da lige unge Schmeichel! Jeg er sikker på, at svenskerne også har nogle udover Zlatan og måske Elmander. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Hehe Elmander kommer da heller aldrig på den liste:lol: Danmark har ikke for tiden nogle spillere, som er værdige kandidater til at komme på listen. Der er dog nogle i svøb, som måske engang, hvis de udvikler sig rigtigt, spiller godt osv., kunne kommer på tale til den liste (Daniel Agger, Niclas Bendtner osv.). Jeg er sikker på, at svenskerne også har nogle udover Zlatan og måske Elmander. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Hehe Elmander kommer da heller aldrig på den liste:lol: Jeg skrev også måske - lidt håb (selvom det er falsk) skal de da have Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Det er ikke pænt at give folk håb når de slet ikke har nogen chance;) Jeg skrev også måske - lidt håb (selvom det er falsk) skal de da have Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Nope' date=' men ser du os tude:confused:[/quote'] Næ! :) Jeg tuder heller ikke... ...en fyr fra Rosengaard som bliver en af de bedste fodboldspillere er helt utroligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Vel ingen forskel på hvor man bor om man er en god forbold spiller. Syntes han er en krukke, men det er de fleste idrætsudøvere med succes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Nej det er det egentlig ikke, de skal jo komme nogen steder fra. Så er Rosengården vel lige så go som London. Maradona kom fra meget dårligere kår. Og en lille anbefaling, læs Pelés bog, i forhold til ham skal Zlatan vist ikke klage over hvilkår;) Næ! :) Jeg tuder heller ikke... ...en fyr fra Rosengaard som bliver en af de bedste fodboldspillere er helt utroligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Som svensk är jag enig med er om att Zlatan inte ska vara nominerad i år, han har inte varit bra förrens nu till hösten, men att en att spelare somTotti eller Dani Alves eller för den sakens skull Agger inte är nominerade är ett skämt. Henry däremot är nominerad, 2 mål i Barca i år, och skadad hela våren. Etoó, samma sak. Klose? vad gör han på den listan? Fifa´s lista är ett skämt. Och Zlatan är GUD :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Helt enig jeg giver heller ikke meget for de der lister, det er faktisk også totalt ligegyldige. Men Zlatan som gud....nej tak:D Som svensk är jag enig med er om att Zlatan inte ska vara nominerad i år' date=' han har inte varit bra förrens nu till hösten, men att en att spelare somTotti eller Dani Alves eller för den sakens skull Agger inte är nominerade är ett skämt. Henry däremot är nominerad, 2 mål i Barca i år, och skadad hela våren. Etoó, samma sak. Klose? vad gör han på den listan? Fifa´s lista är ett skämt. Och Zlatan är GUD :th2:[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Som svensk är jag enig med er om att Zlatan inte ska vara nominerad i år' date=' han har inte varit bra förrens nu till hösten, men att en att spelare somTotti eller Dani Alves eller för den sakens skull Agger inte är nominerade är ett skämt. Henry däremot är nominerad, 2 mål i Barca i år, och skadad hela våren. Etoó, samma sak. Klose? vad gör han på den listan? Fifa´s lista är ett skämt. Och Zlatan är GUD :th2:[/quote'] Kom ind i kampen Anders...... Zlatan .... ja vi kunne ikke bruge manden i Juve ... han blegnede i forhold til vores Trezegoal I får nok en på listen ... om 10 år eller noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Stadigvæk bedre end jer...:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Man kan jo ikke have en serie B spiller på listen......nå nej i er jo kommet op igen:p Kom ind i kampen Anders...... Zlatan .... ja vi kunne ikke bruge manden i Juve ... han blegnede i forhold til vores Trezegoal I får nok en på listen ... om 10 år eller noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 ...en fyr fra Rosengaard som bliver en af de bedste fodboldspillere er helt utroligt Ja, for han havde ikke råd til fodboldstøvler, så han måtte spille med klude om fødderne. Og der var ingen rigtige fodboldbaner, men kun den hårde asfalt, og man kunne ikke se målene på grund af røgen fra kælderbrandene, hvilket udviklede hans intuition. Svennerne troede ikke på ham, men han kæmpede sig op. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Nils du har sku ret, glem jeg snakkede om Maradona og Pelé, det lyder sku slemt det der:scared: Ja' date=' for han havde ikke råd til fodboldstøvler, så han måtte spille med klude om fødderne. Og der var ingen rigtige fodboldbaner, men kun den hårde asfalt, og man kunne ikke se målene på grund af røgen fra kælderbrandene, hvilket udviklede hans intuition. Svennerne troede ikke på ham, men han kæmpede sig op. :D[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Stadigvæk bedre end jer...:-) Hov har du set mig spille.... uden en bajer i hånden altså ....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Hov har du set mig spille... Dig og Zlatan kunne godt være klassekammerater!? Født 1980/81 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites