Jump to content
Rikke

E411 - the neverending story??

Recommended Posts

Ja - så har jeg lige et spørgsmål igen angående børnefamilieydelsen. Igen igen igen igen........ Er der andre end mig, der modtager en gang årlig ovennævnte blanket til udfyldelse af de svenske myndigheder? Synes godt nok det er administrativt bøvl for slet ikke at tale om, at så er der sgu da ikke noget at sige til at EU kontoret er lagt ned..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja - så har jeg lige et spørgsmål igen angående børnefamilieydelsen. Igen igen igen igen........ Er der andre end mig, der modtager en gang årlig ovennævnte blanket til udfyldelse af de svenske myndigheder? Synes godt nok det er administrativt bøvl for slet ikke at tale om, at så er der sgu da ikke noget at sige til at EU kontoret er lagt ned..
Hvad er det for et eu kontor der er lagt ned? For der ligger da et i malmø?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Bare rolig guys, I er ikke de eneste!! Vi har ventet på børnepenge fra DK/SV i 1,5 år og det er stadigvæk ikke afklaret:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm vi har selv måttet ringe til den danske kommune vi boede i før, derefter udfyldt papirene og gået op på kontoret på skatteverket, men derfra går der op til 3-4 md før der sker mere i sagen... hvad er det med at de sender papirer??? (er vidst ikke helt med) millis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare rolig guys, I er ikke de eneste!! Vi har ventet på børnepenge fra DK/SV i 1,5 år og det er stadigvæk ikke afklaret:eek:
hej jeg har lige fået af vide at der er lavet en nyt system hvor de kan sende pengene 4 dage efter du har ringet ,så mit råd er gå dem på klingen og kræv du får dem, jeg selv har boet i sverig fra d.1 august og skal nu til at have børnebidrag fra dk mit er i orden og jeg får dem d. 24 okt .:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi ringede til vores fraflytter kommune, som har sendt os de blanketter, de var der dagen efter damen i telefonen sagde at vi IKKE skulle sende dem til skatteverket, men gå derop og vente til vi fik dem retur :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites